Oldalak

2015. augusztus 22., szombat

No újra itt, eltelt ez a nap is. (Egész nap azt hiszem, szombat van, mert T. ma szabin volt, pedig nem.)
Szóval tegnap voltunk Bray-ben délelőtt megint. Christian-ékkel találkoztunk, mert mint mondtam, beltéren én többet nem, Maru viszont pedzegette, hogy kéne már egy playdate... A fagyizónál futottunk össze 3/4 11 körül, majd miután mindenki kapott egy-egy adag fagyit, Maru fent maradt a kicsivel a promenádon, én meg lementem a három "naggyal" a partra. Nagy móka volt háromfelé figyelni, de túléltem, még úgy is, hogy Christian khm... hát hogy mondjam nagyjából annyira önállótlan még, mint Palika. (Pl Mindenáron azt akarta, hogy én adjam rá a cipőjét. Én. Egy ötévesre. Nincs az az isten.) A partról feljőve nem találtuk Maru-t, felhivtam, azt mondta, hogy egy cafe-ban eteti Nathan-t, úgyhogy elindultunk felé őrjöngve (én azért, mert a két fiú húzta egymást, rohangáltak, orditoztak, hogy mindenki utánunk fordult; ők meg hát tényleg őrjöngtek (ez igy nem tűnik durvának, de tényleg iszonyatosak együtt, nagyon bizom benne, hogy Peti talál a suliban másik barátot, mert én ezt nem birom)), majd mikor fél úton jártunk, kiderült, hogy hoppá, nem is jó helyre megyünk, nem a hegy előtti kávézóban ül Maru, hanem egy másikban, úgyhogy hátra arc, vissza az egész. Negyed 1-re értünk a kávézóba, gyorsan leadtam Christian-t az anyjának, mi meg felszabadulva szépen csendben hazaautóztunk... A délután megint semmit tevéssel telt, majd este, mivel egy morzsa kenyér nem volt itthon, elsétáltunk Palikával a Tesco-ba vásárolni.
Ma - bár úgy volt, hogy kirándulunk - T. elment egy kényes problémával a GP-hez, mire megérkezett, már dél volt. Mi itthon töltöttük a délelőttöt, jó volt, mostam, főztem, pakolásztam, haladtam a háztartással. Délután, mivel egész szép idő volt (20 fok is volt talán) és Sandymount-on dagály volt (ez azt jelenti, hogy full dagály esetén bokáig érő viz van több száz méter szélességben és van egy kis vizes iszapos rész a partnál (amikor apály van, akkor nulla a viz - és az idő 80%-ban apály van... olyan az a part komolyan, mint egy óriási iszaphomokozó...)), szóval mivel minden smakkolt, kimentünk kicsit homokozni meg vizezni. Palika sajnos vérszemet kapott a sekély viztől, mint a zúgó vihar sietett (volna) folyton befelé a tengerbe és ha próbáltam megfogni a kezét, dühösen hátradobta, mit képzelek, szóval nem volt egyszerű a móka, de jó volt kicsit pocsolni a szabad levegőn. (Még ha 20 fok se volt szerintem, a viz hőmérsékletét meg inkább hagyjuk...) Amig én Pajával harcoltam, T. meg Peti homokvárat épitett a parton, majd mikor Palika már totál vizes lett, úgy véltük ideje hazamenni, mielőtt tüdőgyulladást kap.
Holnap Mia party, 11-től, előtte már nem igazán tervezek semmit, után délután pedig ki tudja... Vasárnapra egész napos esőt mond, óóó, mennyire örülök... (Nem.)      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése