Oldalak

2015. augusztus 26., szerda

Pipi azért aludt 9ig...
Pál nem tudom, hogy képzelte ezt, de 4-kor átkérte magát mellém és 7.50-kor már fel is kelt. Skandallum a mostanság szokásos 9 körüli ébredése és ébredésmentes éjjelei után...
Ma amúgy egész szép idő van - a vicc, hogy egész hétre egyforma szar időt mondtak, eső, eső, még több eső, ehhez képest hétfőn is egész jó volt meg ma is az... Hihetetlen mennyire megbizhatatlan itt az időjárásjelentés, vajon mennyire lehet nehéz esőt / szép időt jósolni?! No mindegy. Reggel bevittük T-t dolgozni (egy csomó hangszert kellett becipelnie), majd elautóztunk a Kukacos játszótérre, mert Peti igy kivánta. Egész jól eljátszadoztunk, Palika ugyan egyszer leesett a csúszda aljáról, Peti meg hanyatt vágódott a csúszós mászókán, de alapvetően mindketten rendesek voltak, hurrá. Ebédre csirkecombot sütöttem, de iszonyatos lett, el is határoztam, hogy én többet ilyet nem veszek, eddig 10ből 9x megjártam a csirkecombbal, mert egyszerűen szar. (Irország remekül leszoktat a húsról egyébként, mióta itt élünk, alig eszünk disznóhúst, a darált húsból csak a pulyka darált húst esszük meg és alig-alig fogy felvágott is, a gyerekek rúdsajtot esznek, én meg imádom a humuszt hálistennek. )
Figyelnek és falatoznak

2 megjegyzés:

  1. Miert szar az ir hus? Ok akkor mit esznek? Vagy inkabb marhasak?
    Vicces, amikor Palikat Palnak hivod:-)

    VálaszTörlés
  2. Ja, csak nekem szar, más, mint a megszokott - de az is lehet, hogy csak rossz helyen veszünk húst vagy rosszul sütöm. :) A marhahús mondjuk jó, azzal nincs gondom, de a malac + csirkecomb totál büdös, hányok főzés közben kb. :-/
    Pedig Pál. :D :D

    VálaszTörlés