Oldalak

2015. szeptember 11., péntek

Életem első Lightroom élménye 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a kép...és Palika milyen fotogén :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez a Lightroom amúgy nagyon cseles, egyrészt észveszejtő, mi mindent lehet csinálni egy képpel, másrészt meg nem a laptopomon állitgattam kicsit a szineket, hanem az asztali gépen és hát ég és föld a kettő, totál más a két kép. Nem tudom, más ezt hogy oldja meg.
    Baromi izgi egyébként a képmanipuláció és folyton a földről veszem fel az állam, hogy valaki képes ilyen programot irni... o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idáig halogattam, de férfiasan bevallom butaságom: azt hittem ez a tengerpart neve...:-D (szégyenkezve jobbra el).
      Egyébként grafikus barátnőm mesélte, hogy még gép és gép között is lehetnek eltérések, máshogy értelmezi a színeket egy PC, és máshogy egy Mac.

      Törlés
    2. Igen, a Photoshop kicsit jobban a köztudatban van. :D
      Azt olvastam, hogy kalibrálni kell a monitort, ha komolyan akar az ember ilyesmivel foglalkozni, mert óriásiak az eltérések... :-/ Mondjuk azt nem tudom, ha valakiNEK fotózol, akinek nem kalibrált a monitorja, akkor mi van. :D Mosod kezeid? :D
      Amúgy nagyon durva már a technika, konkrétan a fotózás grafikusi munka, mindent ki lehet javitani szinte, őrület.

      Törlés