Oldalak

2015. december 9., szerda

És mintha nem lenne elég ez a munka-kinlódás, tegnap Pipi közölte, hogy ő nem megy iskolába, mert utál, mert ott van Mathilda és biztos megint dobálni fogja a sapkáját. Kiderült, hogy M. rendszeresen csúfolja (mondjuk mindenkit, nem csak őt, mint megtudtuk, ez általános probléma), folyton kergeti, vele akar játszani csak és hiába mondja neki, hogy kopjon le, nem hagyja békén, szünetben pedig elveszi a sapkáját és dobálgatja. Nagyon zavaros ez a kapcsolat, idegesit, hogy nem tudom, hányadán állnak, néha azt hallom, hogy jót játszanak együtt, most meg jön ezzel a nem megyek suliba, ha M. is ott van dologgal... M. mellett egyébként ma beszélt egy kisfiúról is, aki fejbe verte (máskor is mondta már, hogy van egy verekedős gyerek), de mint mondta, hiába szólt a tanárnak, az csak megszidta a kis szemetet, aki persze ezután ugyanúgy ütötte-verte a gyerekeket a szünetben...
Tudom, nem vagyok objektiv, de szétdurran az agyam. Hogy más béna szülői képességei miatt (azért aki 5 évesen nem érteti meg a gyerekével, hogy nem verekszünk, az elmehet a pennába) szivunk mi, hát megbolondulok. Nem a legjobb tanács (sőt, a legrosszabb tán? köcsög vagyok?), de mondtam Petinek, ha holnap is megüti D., üssön vissza, mutassa meg neki, hogy vele ne szórakozzon. Szegény mondta, hogy de igy rá is rá fog szólni a tanárnő, de tudjátok mit, leszarom, ha rászól, szerintem joga van megvédeni magát, ha bántják és ha nyilvánvalóan a tanárok is tehetetlenek a verekedéssel szemben.
Keményen agyalok a következő lépésen, ugye milyen jó ez a rendszer, hogy eddig egy kicseszett szülői értekezlet sem volt, ahol ki lehetett volna deriteni, ki kihez tartozik?! Ááááh.
T. amúgy már szólt a tanárnőnek és az igazgatónak is, hogy legyenek szivesek odafigyelni a verekedőkre meg Mathildára, de egyelőre úgy tűnik, hiába, mert láthatóan az ejnye-bejnye, átkerülsz a felhőbe büntetés nem ér semmit. (Aki péntekig a felhőben marad, veszit 5 (!) percet golden time-ból, ami pénteken fél óra szabad foglalkozás... Tyűha, kemény, mi?)
Szóval basszuskulcs, elegem van ebből a szempontból is, holnap megpróbáljuk kideriteni, kihez tartozik ez a D. (a nevét sem tudom rendesen) és beszélünk Hugo anyjával, ő mit tud erről az igen zavaros Mathilda ügyről (állitólag igy szoktak hárman játszani: Hugo, Mathilda, Peti)... Ehhh.          

1 megjegyzés:

  1. Faca! (Jöttem pótolni... "Szép" tőlem, h itt rívok neked, hogy engedj be, aztán csak most jutok ide. :-P )
    No, hát akkor ez kb ugyanaz, mint nálunk Calvin-nal... Ő is gáz, terrorban tartja mindhárom csoportot, a torkánál fogva ken fel kicsiket a falra más szülők szeme láttára is és semmi. Annyi, h tudják...
    Nem lehet vele semmit kezdeni, mert az anyjáról lerí, hogy nem fut százon, egy lakókocsikaravánban él, ahol gondolom nem a legpozitívabb társadalmi nevelő hatások érik... etc.
    Egy ilyennel mit tud kezdeni a pedagógus?
    S igen, mi nem csak mondjuk Rebbának, hogy védje meg magát, hanem a Zapja tanítgatja is rá normál keretek között. Hátha a határozott visszaállása majd elveszi a kedvét Kálvinkának a további buzerálástól. Ha más nem működik.

    VálaszTörlés