Oldalak

2015. december 15., kedd

- Peti azt mondja, mozog a foga - a felső középsők közül a bal oldali.
- Palika kedvenc játéka az, hogy várja, hogy mondjuk, hogy Apa - Pali, Apa - Pali vagy Anya - Pali, Anya - Pali és akkor az ujjával magára meg a másikra mutat.
- Tegnap bekapcsoltuk a TV-t, mire elkurjantotta magát, hogy Peti, gyere! Azt hittem lefordulok a székről.
- Nagyjából minden karácsonyi aji megrendelve, (kivéve Peti Legoját, fáj, hogy olyan drága), már csak várni kell, hogy megérkezzenek. Még Anyuéknak rendelnék valami kicsit, Apunak névnapja is lesz, de még töröm az agyam, mi kéne...
- A sok-sok könyv mellett megleptem magam egy pulcsival meg egy kardigánnal. Öregszem. Úgy fogok kinézni, mint Bree.
- Ma sütöttem egy adag linzert, a felét lekvárral, a felét mogyikrémmel ragasztottam össze. Asszem rendelek beiglit.
- Az eső meg csak ömlik, ömlik, ömlik, karácsonyi hangulat: nulla.

Mondjuk ennek örülök, Pipi rajzolta

1 megjegyzés:

  1. De jók ezek a fulcsik! Nálunk miért nincsenek ilyenek ennyiért? Én a kínaiban vettem otthon 2500-ért olyan fazonút, mint a V-nyakú. Kínaiban... 10 buznyákért tök királyság!
    Viszont a Breeség stipistopi! :-D

    VálaszTörlés