Oldalak

2016. január 26., kedd

A héten amúgy igen hatékony voltam eddig.
Először is megjavittattam a fülem, ez a legjobb, el sem tudom mondani, milyen felszabaditó érzés újra egészségesnek lenni. Aztán tegnap Pajával elmentünk a Nutgrove-ba és beszereztem egy csomó cuccot, amit már ezer éve akartam. Voltunk Penneys-ben, Petinek vettem egy macinacit meg szereztem szülinapos csomagolópapirt is, ha befut egy party, ne kelljen az után is rohangálni. Bementünk a Dealzbe, vettem tetű elleni sampont, kislapátot (egy hónapja eltört) meg joghurtos mazsolát és Barny-t Peti lunchboxába tizóraira, majd a Nourishban szereztem bio habfürdőt a gyerekeknek, feladtunk két levelet a postán és beugrottunk a Holland and Barrettbe is Yoyo Bear-ért, szintén Pipinek tizóraira. Ugyan a Boots-ba is be akartam menni habfürdőért meg köhögés elleni szirupért, ezt már nem engedte Palika, amit nem vettem zokon, hiszen igy is csak lestem, hogyhogy végig tudtuk zongorázni ezt a sok üzletet nagyobb hisztik nélkül. Hogy megjutalmazzuk magunkat a sikeres bevásárlókörútért, beültünk a Calypso-ba egy scone-ra (plusz én kaptam egy americanot) és bár a scone 70%-át Paja ette meg, én azért boldog voltam, hogy hatékony kis délelőttöt tudhatunk magunk mögött. Hazafelé, mivel előzőleg otthon láttam egy újságban, hogy a Lidl-ben van sólámpa (ez itt nagyon nem divat, sószobáról szerintem még senki sem hallott), beszaladtunk oda is és ha már ott voltunk, vettünk egy-két Lidl-specifikus árut, szóval a heti Lidl-t is kipipáltuk, éljen, éljen. (Nem értem egyébként hogy jött ez igy össze, általában egy Tesco is óriási ellenkezést vált ki hehe, de sebaj, élveztem nagyon a sima délelőttöt.) Mig Paja aludt, a fotós kurzust tanultam, majd T. hazaért 5-re és rohanhattam a fülészhez (isten áldja). Este befejeztük a Vakvagányokat és végre, végre jót aludtam éjszaka. (Oké, Palika negyed 7-kor átjött mellém, de ez legyen a legkevesebb, nem sokáig jön már úgysem.) 
Ami a mát illeti, reggel elvittem Petit suliba, T-t meg a Céghez, mert megjött Storm Jonas, úgyhogy ömlött az eső és fújt a szél ezerrel, nem hagyhattam, hogy elázzanak, majd hazajöttünk, átöltöztem és elmentünk Palikával a David Lloydsba egy playgroup-ba. 10től fél 12ig szocializálódtunk (10-11ig volt a "foglalkozás": egy nagy szobában volt 6-7 tipusú "állomás", amik között a gyerekek szabadon bóklásztak (volt egy vizes tál úszó hajócskákkal, volt egy asztal tele puzzle-kkal, volt egy mini homokozó, volt egy nagy asztal, ahol lehetett festeni stb), majd az utolsó 10 percben egy animátor elénekelt 4-5 dalocskát és ennyi. Ezután 11-12ig "szabad játék" volt a play frame-en, de ezt nem birtam idegekkel, úgyhogy fél 12kor leléptünk. (Pajával semmi gond nem volt, teljesen jól, ügyesen mászott, játszott, egyem meg, de volt pár szülő, aki be*szta a 8-10 hónapos még nem járó gyerekét egy dobozos üditővel a kezében (!) a makulátlanul tiszta játéktérre és halál nyugiban leült a terem másik részébe beszélgetni a többi szülővel, akik meg azt engedték, hogy a 2-3 éves gyerekeik utcai cipőben randalirozzanak a mászóvárban... Nem való nekem ez a szülőség, a mai napig felcseszi az agyam az ilyen viselkedés, peeeersze, rúgja csak meg a gyerek 24-es cipővel a másikat mászás közben és peeeersze, locsolja csak végig a műbőr mászókán az almalét, majd belemászik a többi.
Áááááááá, éljenek a szabályok.), szóval visszatérve, fél 12ig játszóházaztunk, majd hazaindultunk és mivel eddigre kisütött a nap, Sandymount felé vettük az irányt, ahol csináltam pár fotót a tengerről (a viharos tenger irtó szép, sokkal mutatósabb, mint a nyugodt), majd jöttünk haza ebédelni. (Tegnapról maradt frankfurti leves, azt ettük meg.)
Most Paja alszik, Peti TV-zik, én blogolok, szép az élet, trallala.
Ja nem. Itt van még két link a végére.
Egy nagyon szomorú.
És egy inkább nevetséges.
Viszlát.

7 megjegyzés:

  1. Hu, az nekem is eszmeletlen fliw-elmeny h Viktorral lehet maszkalni, es nem akad ki+megmarad a babakocsiban, szoval aterzem az oromod :)

    VálaszTörlés
  2. :D Az elején volt Paja ilyen, hűűűű, imádtam Peti után, akivel babaként sem mehettünk be vásárolni, mert külön kasszát nyitottak neknk mindig, úgy üvöltött...
    De aztán ő megnormalizálódott, 3 évesen már szépen jött vásárolni, Palika meg kb 1,5 évesen gárgyult meg, azóta rémálom vele vásárolni...
    Sose lesz ez jó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez a másfél-két éves fordulópont olyan nyomasztó...az ember beleszokik a rendszerbe, erre tessék, borul minden...

      Törlés
  3. Mire jók a sólámpák? Itt is volt a Lidl-ben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, talán sót párologtat. :D Mondjuk a tengerpart levegője nyilván sósabb... :D
      De ez szép és itthon van.

      Törlés
  4. Amúgy nálad mindig kedvet kapok a Lidl-özéshez. :-D Nem, mintha amúgy nem mennék hetente... :-D

    VálaszTörlés