Oldalak

2016. január 21., csütörtök

Mivel délelőtt szemerkélt az eső és meg is vagyok fázva (tüsszögök, de ezerszer, szerintem meghűltem én szegény kedd délelőtt, mikor 20 percet játszóztunk a Windy Arbour-os játszótéren*), úgy gondoltam, elmegyünk a Panda-ba játszóházazni, hogy tudjak ezt-azt intézni, mig Paja elvan magában vagy a többiekkel, de kissé megbántam...
Úgy számoltam, hogy rendelek a Tescotól, befejezem a három napja elkezdett fotós modulomat, megirom a hétvégi eseménynaptárat a dublinfoxra - ehhez képest a net hulladék volt, ezer évig semmi, utána pedig lassú, mint a tetű, tehát semmit, de semmit nem tudtam csinálni online. Emellett a 1st world problem mellett, hogy szar volt a net, ráadásul még inni - enni sem volt kedvem, mert pl a Cafe O'Play-el szemben, ahol normális csészében kapod a latte-t €2-ért és ehetsz mellé helyben sütött muffint is €2,5-ért, itt vehetsz €2,2-ért teát, amit papirpohárban kapsz meg (ez mekkora izéség már... igyál papirpohárból, ha sétálsz, ha mászkálsz, ez egy play cafe basszus, érdemeljenek már meg az anyukák is egy nyomorék csészét, most nem? a latte meg amúgy €2,7, a többi kávés akármi meg €3,2, hát jéééézus... papirpohárban...) és Meki / Burger King szintű muffin van, csokis... meg csokis. Hát jaj.
Régen egyébként jó kis hely volt ez, mikor még Petivel jártunk és mikor még nem volt más hasonló hely a városban, de most, hogy jobb játszóházak vannak olcsóbban, háááát, nem fogok sűrűn visszatérni ide, az biztos. (Ha kávéztam, sütiztem volna a belépőn felül, akkor €11,2-t fizetek, ami nem sokkal több, mint az emlitett Cafe O'Play (ott €10 a belépő + kávé + süti), de ha azt nézzük, hogy ott emberszámba vesznek és csészéből ihatsz, hogy a süti jóval finomabb és hogy ott minden nap van valami extra fél-háromnegyed órás foglalkozás a gyerekeknek (pl kézműves foglalkozás, énekelgetés, torna), akkor nyilvánvaló, hová kell menni... (Arról nem beszélve, hogy a tegnapi play group €7 volt és kaptunk ingyen kávét, volt énekelgetés is a játékok mellett és még nem is hizlaltam magam sütivel, mert az ott nincsen haha...) 
No mindegy, ezt aztán kielemeztem, a lényeg a lényeg, legközelebb okosabb leszek és nem dőlök be, hiába van a Panda a legközelebb hozzánk... (Idén egyébként próbálok környezettudatosabban élni, mint eddig - nem szeretnék annyit autózni, mint tavaly. Drága is meg hát szegény légkör... De néha azért lehet kivételt tenni persze hehe.... Például ha papirpohárból akarnak itatni. Igen, ez nagyon fájt.) 

* Pál új outfitje:
No jó, csak a sapi új, vagyis az sem, mert Pipitől örökölte, de érted


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése