Oldalak

2016. február 1., hétfő

Heti összefoglalóm imigyen néz ki:
Szerdán itthon lévős napot tartottunk Pajával: sárgaborsó főzeléket főztem (aminek ugye kell a főzőidő, nincs kész 20 perc alatt), pakolásztam, takaritgattam, mostam, semmi különös, tényleg. Csütörtökön playdate-n vettünk rész: a Cafe O'Play-ben találkoztunk Sebastien-ékkel. Jól elszaladt az idő a beszélgetéssel, 1 előtt pár perccel értünk haza, úgyhogy csak arra volt időm, hogy kibontsak Pajának egy konzerv paradicsomos tésztát (elnézést), beáztassam a citromsárga felsőjét, amit gyönyörűen végigevett paradicsomszósszal, átöltöztessem és már rohanhattunk is Pipiért, hogy félre a sulihoz érjünk. Este vettünk Anyunak repjegyet - úgy tűnik T. megy Amerikába megint és szó szerint utánad dobálják most a februári repjegyeket (20 ezerből meg lehet járni oda-vissza), szóval most miért ne felkiáltással rendeltünk Anyunak jegyet február 23-március 3ig - aztán max. T. nem repül sehova és lesz egy kis segitségünk egy hétig, hurrá (Petinek 18-19 iskola szünet, senki se kérdezze, miért, nem tudom). Ma, azaz pénteken, 10re mentem a fülészhez, már egész okés vagyok, kicsit még tompa a hallásom, de már 90%-ban a régi, éljen. Tegnap este előkészitettem a sütőtöklevest, ami a mai ebéd lesz (sosem csináltam még ilyesmit, nem is jutott eddig eszembe, hogy a sült tökön kivül más formában is felhasználható a sütőtök), kiváncsi leszek, milyen lesz és bizom benne, hogy Palikának is izleni fog. (Update: Nem izlett, felirom a kéménybe, ilyen sincs sűrűn.) Ezen kivül semmi különös nincsen, vettünk Brita viztisztitó kancsót, mert elegem lett abból, hogy mennyi műanyag hulladékot termelünk, szóval ennyike, tényleg semmi extra, éldegélünk.   

2 megjegyzés:

  1. Én "főzeléketí" szoktam készíteni a sütőtökből. Igazából pürét, mint a krumplipüré, csak kicsi szerecsendióval és borssal is megvadítom a són és vajon, tejszínen kívül. Itt nagy kedvenc.

    VálaszTörlés
  2. Én most egy ideig ezt hanyagolom... Senki se ette. :(

    VálaszTörlés