Oldalak

2016. április 28., csütörtök

Igy élünk mi
(Hozzuk haza Pipit a suliból fél 2kor, esik a hó, úgyhogy kocsival, beszélgetnek a hátsó ülésen:)
- Paja kérsz flapjacket?
- Nem.
- És banánt?
- Jó.
- De banán nincs...
(Innentől természetesen hazáig megy az orditás, mert Palika ezt nem hiszi el, próbálná Peti táskáját feltúrni, de Pipi foggal-körömmel tartja, mondván ne csináljon már rendetlenséget Paja a kocsiban és amúgy is mindjárt otthon vagyunk. Hát ilyesmik.)

Egyébként a szórakozottságomat és az időhiányomat mi sem bizonyitja jobban, minthogy tegnap reggel betettem egy mosást, de elfelejtettem tergetni, úgyhogy délután újra bekapcsoltam a mosógépet, hogy majd altatás után teregetek, erre reggel nézem, hogy basszus, üres a száritó. Harmadszor mosom ki ugyanazt az adag ruhát...

3 megjegyzés:

  1. Én 2 napig szoktam szárítani a göncöket... A mosógépből átrámolás még oké, de utána. Jájj!

    VálaszTörlés
  2. :D Bahh, roppantul utálok mosni. :(
    Van száritógépünk, de utálom, hogy száritószagú lesz a ruha benne, minden öblitőszag elillan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a szárítógépet, komolyan! Mosni meg imádok! Csak kéne már egy vírusírtás nálam, mert minden irtó lassú, gyakran lefagy a rendszer... etc. :-D

      Törlés