Oldalak

2016. augusztus 29., hétfő

Lehet, nem vagyok alkalmas coach-nak, de engem az egyik leginkább dicsőitett, több helyen felbukkanó powerful question, nevezetesen, hogy Ha tudnád a választ, mi lenne az? halálra idegesit. Ha tőlem ezt kérdezné egy coach, a fejére boritanám az asztalt, hogy bazmeg, ha tudnám, nem itt ülnék. De most nem?!
Egyébként roppant büszke vagyok magamra, mert tegnap délelőtt megvolt a videófelvétele a "vizsga" session-omnak és 1) túléltem 2) az egyik legjobb angolul zajló session-om volt. (Mi a fene a session magyarul?)
Már csak a négy hosszabb assignment kell és végeztem, yaaay.

8 megjegyzés:

  1. Eljeneljen! Gratulalok!
    Ez amugy tenyleg idegesito kerdes...

    VálaszTörlés
  2. szerintem a lelked mélyén mindig tudod a választ - mármint ha nem faktuális vizsgakérdésről, hanem lelki problémákról/megoldandókról van szó - és ebből indulnak ki.

    VálaszTörlés
  3. persze, ez igy van, ez az egész lényege, csak nem tudom, nekem ez igy túl direkt. az pl, hogy ha a legjobb barátod lenne ebben a helyzetben, mit tanácsolnál neki nekem sokkal jobban bejön, sokkal lágyabb. lehet kicsit manuipulativabb, mint a másik, de ha nekem szegeznék ezt a mi lenne a válasz, ha tudnád-ot, hát én tuti nem nyilnék ki, inkább leblokkolnék, hogy wtf

    VálaszTörlés
  4. tényleg idegesítő, konkrétan, mintha hülyének néznének. :-)
    én a what else kérdést utálom, főleg zsinórban egymás után sokszor. a főnököm képzeli coachnak magát, és hajtogatja egyfolytában... mintha annak, amit eddig mondtam nem lenne értelme, nem lenne elég...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj igen, az eltúlzott what else is elég idegesitő lehet, tudni kell megállni. :D

      Törlés
  5. Azt hiszem igazad van és az ilyen van egy ismerősöm, akinek az a problémája, hogy... de nem én! - típusú kérdéseket feltevő emberek azok akik ilyen helyre mennek válaszért egyszer csak. Akkor a saját válaszaikra is azt gondolom, h ez a jó feszítővas.

    VálaszTörlés
  6. Feszitővas. :D De én szarul érezném magam ezt kérdezni. :D

    VálaszTörlés