Oldalak

2016. november 16., szerda

Egyébként vasárnap óta még mindig tök szarul vagyok. Semmi extra, csak a szemeim és a homlokom folyamatosan fájnak és olyan hulla fáradt vagyok, hogy bármelyik percben el tudnék aludni.
Nem tudom, mi ez, ha hazaér T. elmegyek egy vérkép vizsgálatra, mert annyira bosszantó, hogy hiába alszom éjféltől reggel 8ig egy megszakitással (Palika 3 körül mindig átjön mellém, illetve mióta Anyuék itt vannak egyszerűen megáll az ágyamnál éjjel és áthiv maga mellé), reggel úgy kelek fel, hogy fáj a fejem, a szemeim bedagadva és úgy általánosságban kivagyok: úgy érzem nincs erőm, a lábaim gyengék és legszivesebben egész nap ki sem kelnék az ágyból. 

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Szerintem csak fáradtság, szeretnék végre ébredés nélkül aludni - öreg vagyok én már...

      Törlés
  2. Köszi, szerintem a rossz éjszakák és a sok program leszivott... Most is álmos vagyok, de rádöbbentem, hogy ez biztos megint az a szemét gomba... :(

    VálaszTörlés