Oldalak

2017. június 24., szombat

Utolsó hétvégénk a nyár előtt 1

Igy hétvégére eléggé letruttyant az idő, de még igy is meleg van, 20 fok körül, de szerda óta hol esik, hol nem, úgy óránként változik, épp mit húzunk. Nincs valami fényes kedvem, sőt, jó szar kedvem van, de hagyjuk is, leirom inkább, mi volt eddig, mióta utoljára bejelentkeztem.
Szerdán tehát Pipi megkapta a második bizijét - és ahogy sejtettem, nyilván megkaptuk, milyen iszonyúan sokat hiányzott. A durva, hogy a 29 napot januártól szedte össze, tehát 6 hónap alatt 6 hetet nem volt suliban. (Zárójelben jegyzem meg, hogy egy évben 183 napot van iskola / óvoda, ő tehát 365 napból 154 napot volt intézményben, 9től 1.30ig. Ha dolgoznék, mégis hogy a jó életben oldanánk meg 211 teljes napon és 154 délutánon a felügyeletét, mikor €600 a napközi havonta és minimum €10-t ki kell csengetni egy iskolázatlan babysitternek is? (És akkor Palikáról ugye nem esik szó, pedig ő még rosszabb, mert neki csak napi 3 óra jár ingyen 183 napon keresztül, a többi napot / órát oldja meg mindenki, ahogy tudja...)) Na mindegy, nem morgok, élem továbbra is az aranykalitkában az életem, csak egyre jobban unom, hogy azért van négy diplomám, hogy kakis fenekeket törölgethessek és percenként adjak vagy vizet vagy almát vagy egy rice cake-t valamelyik gyereknek...
Csütörtökön szintén remek napunk volt, Palika ugyanis megint szorulással küszködött, hétfőn kakilt utoljára és igy csütörtökre már igazán stresszesek voltunk, mert hiába ivott meg kb egy üveg Guttalaxot meg két deci Duphalac-ot, az istennek nem sikerült kakilnia. Fürdés előtt kapott hát Microlax-et, ami miatt fél órán keresztül sikitva orditott, de nem azért ám, mert próbált nyomni, hanem mert alig birta visszatartani a visszatarthatatlant... Végül negyed 8kor nagy nehezen a bilin ülve termelt, majd mikor megkérdeztem, hogy nah, fájt-e, akkor lazán közölte, hogy jah, nem... Őőőő... Hm.
Pénteken esett az eső, igy elérkezett az idő, hogy elszáguldjunk a Nutgrove-ba valami ajándékot lőni Hugo-nak a szülinapjára és megigazittatni Paja másik szemcsijét, amit nem akart hordani, mondván nyomja a fülét. Ha már ott voltunk, beugrottunk a Dealz-be is ezért-azért, majd siettünk haza főzni. Suli után Peti buliba volt hivatalos, Lorcan party-jába mentünk 3-ra a David Lloyds-ba. T. kivett fél napot, itthon maradt Pajával, én meg persze hoztam-vittem Pipit, közben pedig eltársalogtam az osztálybeli anyukákkal. Nem voltunk sokan, kb 8-10 gyerek és szülő volt, de pont jó volt ez igy, mert a normálisabbak voltak ott, se Matilda, se Dev, se Ivan nem volt meghivva, szóval nem volt őrület, dráma meg verekedés. Miután hazaértünk a buliból, az estém annak szenteltem, hogy kideritsem, mégis hol a fenében van a 14-én feladott sportdirect-es rendelésem, de miután közölték, hogy nem találják a csomagot, irtam nekik, hogy akkor villámgyorsan utalják vissza a pénzt, fel ne adják a csomagot még egyszer, hogy újra induljon a 4-5 munkanap, mire kihozzák, mert direkt lenge cuccokat rendeltem, amiket Magyarországon hordtunk volna, szóval ha később ér ide, mint hogy mi hazamennénk, az nem jó, mert július végén Irországban én már törölhetem velük a fenekemet... (Még jó, hogy egy teljes estém ráment a válogatásra csesszék meg. Soha, soha többet sportsdirect...)
És akkor elérkeztünk a szombathoz: délelőtt a Marlay parkban voltunk, ahol már ezer éve voltunk utoljára ugye. Útközben meg mikor odaértünk, esett valami aprószemű eső, de hamarosan elállt, úgyhogy fél 1ig játszóztunk, hintáztunk, csúszdáztunk, sárkányoztunk. Ebédre bolognait ettünk. majd ebéd után indultunk is Petivel, mert 2-től volt Hugo bulija... (Ez egy ilyen hétvége... Amúgy meg milyen már, hogy szinte minden ismerősünknek május - júniusi a gyereke...) A party háznál volt, mint tavaly is és hát áááá őrület volt. Vicki szerzett egy óriási bouncy castle-t, ami elfogalalta az egész udvart és egy 10 perces körbeadogatós játékon kivül (amin Peti nyert két óriási party szemüveget haha), a gyerekek rohangáltak, trambulinoztak és ugráltak a bouncy castle-ban, én meg percenként szivbajt kaptam, melyik fog leesni és melyik fogja beverni a fejét a betonba... Egyetlen szülőként maradtam amúgy, mindenki más csak bedobta a gyerekét és futott (sőt, Loulounak a húga, Ivannak az öccse is ott volt, aki 3 éves és nem beszél angolul), hát mit ne mondjak, lazák, én összefostam volna magam, ha otthagyom Petit (vagy esetleg Palikát is jézusom!) egy ilyen balesetveszélyes helyzetben... Ezen a party-n sem voltak iszonyú sokan, bár ugye Hugo-ék négyen vannak tesók, az eleve sok, de meghivottként kb 10 gyerek volt, szóval összesen csak úgy 14-en lehettek, dehát áááhh, nagyon durva volt. Sajnos Dev és Matilda is ott voltak ezúttal, úgyhogy most élőben láthattam milyenek szülők nélkül és jaj, borzasztó. Matilda konkrétan 2 órán keresztül lökdösött, rángatott és gáncsolt ki, akit csak látott, de persze ha bárki visszaadta neki a bántást, akkor elkezdett sirva hisztizni, hogy óóó, őt megütötték. Nem akartam neki mondani, hogy bazmeg csodálkozol? Az első 10 perc után mondtam Petinek, hogy kerülje el, mert most meg van hülyülve, ne menjen a közelébe, Pipi nem is ment oda, de jött Matilda magától is, csak hogy beleköthessen... Úgy sajnálom Petit, hogy ilyen gyerekek között van, komolyan, ő annyira kis jólnevelt, szabálykövető, nyugis... Ennek ellenére hálistennek amúgy jól érezte magát, ami főleg azért is volt, mert Hugo ezúttal nem volt vad, normálisan szaladgált, ugrálgatott, be volt sózva, nyilván, na de nem vitte túlzásba, nem lökdösődött, verekedett, nem bántott senkit. Na mindegy, túlvagyunk ezen is szerencsére... Holnapra még nincs tervünk, az időjárást sem tudom, T. épp pingpongozik, most próbálom bepótolni azt a hetet is az irással, mikor Anyu itt volt, szóval áh, van még itt mit irni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése