Oldalak

2017. november 1., szerda

Halloween

Mivel lakásban lakunk, nem igazán tudjuk túltolni ezt a Halloween dolgot... Mivel elég hülyén sikerült ez a hét, nem volt nagy kedvem dekorálgatni, vásárolgatni, szóval idén nem sok újdonságot vetettünk be.
No majd jövőre...
Kicsit nyomik, de én csináltam haha
"No candy for you!"
Pipiék szobája
Szokásos ezer éves
Szokásos ezer éves 2
A sláger ablakdisz
Kis kiegészitők itt-ott
Jellemző dekor az utcán a suli felé
Csak nálunk volt "kidiszitve" az ajtó a házban
Állandó szereplőnk
Rajzolt tök
Zsákmány
Kész a faragás!

Tökös égősor
Ezek majd jövőre nyerik el értelmüket
Uzsonna: Csokis cupcake és almalé (szerintem hónapok óta nem ittak üditőt a fiúk, teljesen elfelejtettem venni haha)

2 megjegyzés:

  1. De jok azok az ujjak, ugyes vagy! Tick-or-treat beoltozesben is reszt vettetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hah, valamit kellett sütni, de nulla ihletem volt, maradt a legegyszerűbb. :D

      Peeersze, voltunk Trick&Treatelni, irom mindjárt. :)

      Törlés