Oldalak

2019. szeptember 4., szerda

Augusztus vége

Augusztus 21-én tehát hazarepültünk Manchesterből. Elvileg 9 nappal később megnézhettük volna az új sulit, de erre csak két héttel később került sor - lásd az előző sulis dühöngésemet...
Augusztus 22től szeptember 5ig tehát még mindig itthon bulikáztunk - mondjuk meglehetősen csökkent érdeklődéssel, frusztráltan a véget nem érő nyártól és sok megúszós playdate-tel... Ime:
Csütörtökön Hugo-ékkal találkoztunk a Herbert Parkban délután. Jól elhúzódott a buli, de nem nyökögtem, elvégre egész nyáron nem látták egymást. Szombaton Eszterékhez mentünk Navan-ba grillezni, na ez is elhúzódott, 11 körül indultunk el és 8 után értünk haza, de klassz volt, a fiúk egész nap kinn rohangáltak, mi meg dumáltunk. Hétfőn Josh-hoz mentünk playdate-re, ami végülis nem volt rossz, szerdán pedig megint majdnem találkoztunk Hugo-ékkal, de sajnos elkerültük egymást, mert nem tisztáztuk, hol futunk össze pontosan... Sebaj, hazafelé ballagva Christian-be botlottunk, akivel visszamentünk focizni kicsit a parkba, mert foci nélkül nincs élet ugye. Következő hétfőn Josh jött hozzánk látogatóba, kedden pedig Pipi ment át Hugo-hoz... Szociálisan beleharaptunk tehát az életbe, mondtam én, na de az az igazság, hogy próbáltunk hangolódni a sulira.
A playdate-ken kivül amúgy jártunk a St Anne's Park-ban is játszózni, Petinek vettem egy stoplis cipőt, mert már nagyon szivta a vérünket érte (semmi márkás csuka, €9 volt haha, de úgyis csak ritkán hordja), voltunk a Killiney Hill-i játszón és sütiztünk is (birom azt a helyet, mindig van gluténmentes sütiválaszték, most is volt háromféle), illetve perszenyilván elmentünk Bray-be is tengert nézni meg hát megvettük a szükséges füzeteket és irószereket meg Palika egyenruháját is (újabb €90 huss). Valami szerencse folytán sikerült elsőre (ráadásul egyforma!) cipőt venni a fiúknak - mindketten felpróbálták és rábólintottak, hogy jó lesz, alig akartam hinni a fülemnek. Mivel kezdtem begolyózni a folytonos gyerekszórakoztatástól, kedden este elmentem Gyöngyivel vacsorázni a Waterloo-ba és tök jót dumáltunk, hát igen, annyira jó lenne kicsit gyakrabban kiszakadni itthonról...
A sok hármasban töltött nap után 31-én szombaton elmentünk a Castletown House-ba, ahol 10 éve (!) voltunk utoljára T-vel kettesben... Klassz program volt, a fiúk kaptak egy feladatlapot (kis fotórészletek voltak rajta és meg kellett találni a háztúra során, hol készültek a képek), majd miután jó alaposan megnéztük a házat, meglátogattuk az állatokat (nem volt túl sok), körbejártuk a babaház kiállitást (ott volt egy játszószoba is, ahol jengáztunk és Connect 4-oztunk), majd játszótereztünk és sütiztünk is egyet. (Utóbbi mondjuk csalódás volt, a sütik sem voltak túl jók és koszlott volt az egész kávézó.)
Mivel a suli nem nyitott ki ugye hétfőn, újabb három programot kellett kitalálnom a hétre - meg kell mondjam nem voltam túl boldog. Hétfőn Josh-al találkoztunk mint irtam, de előtte még beugrottunk Nutgrove-ba, ahol bementünk a Mr B's-be ugrálni (nagyon vicces volt, mi voltunk az egyetlenek haha), kedden Peti playdate-zett, szerdán pedig Rathfarnham-ra mentünk, de ezúttal nem játszóztunk csak egy nyúlfarknyit, helyette megnéztük a kastélyt, ahol szintén kaptunk egy feladatlapot (16 kérdésre kellett válaszolni), majd beültünk sütizni is - pontosabban a fiúk sütiztek, én meg kávéztam. Ezen a napon már zongoraóra is volt, szóval ha döcögősen is, de elindult a szeptember nálunk is...   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése