Oldalak

2005. június 21., kedd

Kezdetek 24

AV amúgy azt mondta, mikor azt a kérdést kaptam, miért akarok épp ilyen területen dolgozni, be kellett volna vallanom, hogy az ingyenes termékminták miatt szeretnék a piackuatás terén elhelyezkedni.

Mittegyek? Télleg megveszem értük!

Kérdés: Honnan lehet tudni, hogy Apu vagy Anyu telefonált, de Aranyvirágom veszi fel a kagylót?
Megoldás: Úgy köszön, hogy "Csókolom!".
Kérdés: És azt honnan lehet tudni, hogy Apu vagy Anyu az?
Megoldás: Ha Anyu az, a hallgatás és a beszéd aránya kb megegyezik, de ha Apu, csak ennyit hallani: "Hmm... Igen... Aha... Hmmm... Jó... Hmm..."
Hiába, az én Apám... 

Ez a szemét dög!!
Annyit tapasztaltam, hogy tompa puffanással leesett a szomszéd kerítéséről és úgy maradt. Beugrott, hogy Apuék macskája is így rokkant meg, hogy leugrott a tetőről és kificamodott a combja (azóta is csak totyog...) ezért odaszaladtam, hátha kell hívni a mentőt, ilyesmik... Erre kiderült, hogy azért maradt annyira veszteg a disznója, mert fogott egy egeret és épp próbálta eldönteni, mit kezdjen vele... Ahogy meglátott, felnézett és leejtette az egeret, aki még pihegett... Úúúgy sajnáltam szegényt, jól rásomtam a Macska fejére, hogy megijedjen és elszaladjon... Ezt is tette, de a dögje vitte magával a kis egérkét is... Utánaszaladtam, erre az a szemét elkezdett morogni és mint akinél túsz van, ha közelebb mentem, beleharapott egyet az egérkébe. Egy lépés közelebb - egy rágás. Húú, de mérges voltam rá. Aztán azért jól elpáholtam egy újsággal, egérrel a szájában... 

Aztán voltam ma állásinterjún, hát az sem volt egy clear pass... Végül is szoknyában mentem, de tökmindegy volt, nem az volt a lényeg... Mint kiderült, asszisztenst keresnek (ezt nem tudtam). Össze-vissza kérdezgetett a nő mindenféléről, miért akarok idejönni, milyen az ideális munka számomra stb stb de láttam a szemén, hogy nem vagyok neki szimpi, mert túl sokat beszéltem és ez eléggé lefárasztotta reggel 9-kor... Áhh... Nem megy ez nekem ezen a héten.

Amúgy - és ez nem savanyú a szőlő - nem is tudom 100%-osan szeretnék-e tényleg idejönni dolgozni, mert bár nagyon jó helyen van az iroda meg a többi emberke sem volt nagyon gázos, de annyira "irodaház"-szagú volt a hely, hogy szinte vártam, hogy jöjjön a Kulcsért a gyerek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése