Oldalak

2005. június 26., vasárnap

Kezdetek 25

Ja, ma volt Kapcsolat koncert Lionel - Hello - Richievel is...
Aztán itthon még megnéztünk egy Old Timer bemutatót a Közlekedési Múzeum előtti úton és a mi részvételünk a Múzeumok éjszakáján le is volt tudva... Igazság szerint még szerettünk volna bemenni az Iparművészeti Múzeumba is, de végül is megegyeztünk, hogy nem megyünk, mert 9-re értünk oda és hullák voltunk az egész napos kirándulás után... Majd jövőre nem tervezünk semmit erre a napra és lesz energiánk kulturálódni (egy kicsit) (talán) (bár már nem tudom, hová).

A tegnap sem volt túl lájtos, egész nap úton / vízen voltunk! (Visegrád)

Tegnapelőtt meg...
Ücsörögtem egy kicsit a Duna parton és elolvastam három cikket a hárombetűs női csillivilli magazinomból, amit még másfél hónapja vettem, hogy húúú, de trendi legyek... Ásványvizet ittam, törökülésben olvastam és borzasztó modernnek éreztem magam... 
Aztán sétálgattunk a városban A-val, ide-oda rángatott, mászkáltunk a kánikulában, de legalább egy mozira be tudtam csalni... Megnéztük a Madagaszkárt. Jó volt, de annyira nem volt átütő, mint a Jégkorszak vagy a Shrek. A Kossuthban néztük és borzasztóra élveztük, hogy naaaagy helyünk van, nem kellett heringként szoronganunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése