Oldalak

2005. június 28., kedd

Kezdetek 26

A francessen már bele tényleg, hogy nem lehet egy kicsit igyekezni azzal a szemét szigorlati jegyekkel. Ma van egy hete, hogy megírtunk és semmi. A pótvizsga július 5-e, ergo, ha most megbuktam, marad kemény 5 napom még tanulni maximum. Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor. Napsütésben, madárcsicsergésben, mások nyaralása közepette. Eskü, ha rágondolok, összeugrik a gyomrom, mert fogalmam sincs, van-e esélyem. Hiába mondja mindenki, hogy áááá, biztos megírtad te azt, tuti átmész, ÉN leszek az aki megbukik és nekem kell újra nekiállni, ha mégsem mentem át, nem nekik. Mondjuk ennél már csak az lenne a rosszabb, ha azt hajtogatnák, hogy semmi esélyem a kettesre.

Elmentem a Macska vakcinájáért. Állítólag olyan baktériumok voltak vannak benne, mint a szárnyasokban szokott, ezért (?) a doki azt javasolta, hogy adjunk neki apróra vágott pulykahúst és masszásított rizsát. No most. Végigjártam az ÖSSZES környékünkön lévő hentest (tulképpen 4 db-ot), ezek közül kettő örökre beadta a kulcsot (magyarul zárva volt), egyben nem volt pulyka (!), a másikban pedig olyan ugyan volt, de olyan, hogy szerintem attól a macsek a falnak ment volna ilyen lesoványodott állapotban, amiben most leledzik. Szóval nincs húúús, nincs húúús, nincs húúús, jól kinéz... Az már igazán mellékes, hogy mindezt a kis hústúrát bevásárlás UTÁN ejtettem meg, mert 1, azt hittem, hogy a boltban is van húsos pult, de rá kellett ébrednem, hogy hát NINCS; 2: gondoltam sebaj, úgyis itt van egy hentes a bolt mellett - miért ne vásárolhatnék be? Mindezt persze mondanom sem kell, tűző napon, BICAJJAL...
Mindent a Macskáért. 

Áh, állítólag 2-3 nappal a jegybeírás után teszik fel a jegyet az etr-re. Köszi. Holnap vándlizhatok be csakezér'. Köszi. Köszi. Köszi. Komolyan, épp úgy izgulok, mint vizsga előtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése