Oldalak

2005. június 29., szerda

Kezdetek 27

Az előbb kimentem, mert valami éktelen üvöltést hallottam tőle, gondoltam, elzavarom, akárki is bántja csórikámat. Kimentem, de támadónak se híre, se hamva. Közelebb mentem és akkor láttam, hogy egy állat (asszem gyík) kapta be a jobb mancsának puha részét, ez a hülye meg kiabál és rázza a kezét... Mint a villám berohantam egy kesztyűért - vinnyogás ide-oda, csak nem fogom már meg kézzel azt a valamit - kiszaladtam és mint a róka fogta csuka, csuka fogta róka, én fogom mindkettőt, megpróbáltam lehúzni a gyíkot a Macska kezéről. Mondanom sem kell, hogy nem engedte el az a szemét hüllő, a Macska meg csak nyifogott, aztán mikor már kezdtem feladni, hopp, leszállt az állat. Eldobtam jó messzire, de aztán megsajnáltam és utánamentem megnézni, hogy van, mégiscsak egy macska kapta el... Hááát, a farkától búcsúzhatott, azt letörte a Macska, de amúgy egész épen megúszta az esetet. ... A farka meg úgyis kinő, tudjuk ezt a Gőgös Gúnár Gedeonból.

Huh. Ez volt ráírva az 5. oldalam végére:
"Very well written essay. I especially praise its English style and excellent structure."

Megvan pszichóból is az utcsó jegyem a félévben, már csak a jegybeírások miatt kell a tanárok után kajtatni, de amúgy kéééész vagyok szeptemberig. Az előbb beugrott - vagyis Aranyvirágom beugrasztotta - hogy többet nem kell beiratkoznom a BTK-ra... Ezt a megkönnyebbülést csak azok érthetik, akik már átéltek egy ilyen tortúrát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése