Oldalak

2005. július 14., csütörtök

Kezdetek 32

Kezdünk hasonlítani az angolokhoz. Mindenki az időjárásról beszél. A TV-ben, a buszon, az utcán, a kávézóban, a bevásárlóközpontokban, bárhol....
Fiúk, most ismerkedjetek. A téma adott.

Az előbb a Híradóban mutatta, hogy verte szét a termést a jégeső szerte az országban. Idős, sokat látott bácsik fordultak el a kamerától, hogy ne mutassa a TV, hogy pityeregnek, mert oda minden. Előtte pedig mutatták a potyókaszilva nagyságú jégdarabokat az inas, cserzett és duzzadt izületű kezeikben. Szipp. Szegények...

Egyébként végre olvasok. Az eső kihozta belőlem a jobbik énem. Bár valószínűleg a napon is olvasnék. 15-ös faktorú naptejjel bekenve. A lábam fenn lenne egy széken... A madarak csiporognának... Enyhe szellő néha-néha rámfújna... Időnként limonádét kortyolgatnék... Ahh... :) Álmodik a nyomor... Mit képzelek én? Július közepén nap? madarak? fény? Egyébként EZT olvasom. 

Rohangálós egy nap. Már MOStam, felMOStam a fürdőszobát és a konyhát, elMOSogattam, kiMOStam a kádat és a csapot, kiMOStam egy befogós színű pólómat és egész nap álMOS vagyok. Kicsit fáj a fejem.
Tegnap nagyon jó volt a Széchenyiben. Elég borsos a belépő, diák nincs, viszont tényleg gyönyörűen felújították és a víz nagyon-nagyon jó. Jól leégett a vállam meg a hátam, annak ellenére, hogy tegnap azért még nem volt az a hajde meleg meg tűző nap.

Sikerült megtudnom, hol lehet E111-es nyomtatványt szerválni, holnap még azt kell szerezni meg meg kell kötni a biztosítást, eurót kell venni meg fürdőruhát (nekem) meg még pár cuccot meg kaját.
Anyuék holnap mennek a Balcsira, vasárnap szeretném őket meglátogatni, úgyhogy a vonatjegyet is ildomos lenne megvenni elővételben (!) meg feltöltőkártyám sincs, azt is szerezni kell még... Meg a gyógyszerek... Kész anyagi csődben leledzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése