Oldalak

2005. július 19., kedd

Kezdetek 33

Huh. Jó rég. Sietős napok vannak mögöttünk és előttünk.
Csak tőszavakban, magamnak, hogy majd vissza tudjak emlékezni... 
Csütörtök délután úgy volt, hogy moziba megyünk, de óriási dugó volt a Népligetnél, ezért nem jutottunk el a Művészig. Bementünk a Lurdyba, hátha megy a Melinda, Melinda - persze nem ment - így elmentünk billiárdozni. 3-1-re győztem.

Pénteken elmentem kikérni az E111-est, majd körbejártam a számomra ismertebb üzleteket. A-val megnéztük a Mr és Mrs Smith-t, érdekes módon, tetszett, csak a hátam ment szét a sok üléstől, pedig nem is volt kényelmetlen a szék, csak egyfolytában izegtem. Nem bírok én már 2 órát egyhelyben tölteni! Este elmentünk Metróba és Auchanba, de alig vettünk valamit.

Szombaton elmentem könyvtárba Francia útikönyvekért, közben találkoztam V-vel, akit ezer éve nem. Elmentünk az esküvőre a világ végére, majd lógtunk a Corában a fogadásig, ami csak 8-kor kezdődött. 11-kor már eljöttünk, mert Anyuék macskáját és kutyáját meg kellett etetni, mert ugye ők a Balcsin. 2 körül feküdtünk.

Vasárnap 8-kor elindultam a Balcsira, 1-re ott is voltam - vonattal. Ebédeltünk, majd a Nagyvázsonyi várat néztük meg és a Postamúzeumot. (Mindkettőt mindenkinek.) Este még lementünk a partra nosztalgiázni és Balatont nézni, majd már

Hétfőn reggel jöttem haza, útközben vettem egy szinte használhatatlan Franciaország térképet - Dél-Franciát akartam, de állítólag olyan nincs - és itthon mostam kettőt. Este megterveztük, hogyan megyünk és ismét csak fél-3/4 1 körül kerültünk ágyba.

Ma 7-kor keltünk, már sikeresen nekivágódtam a ház előtt álló diófa törzsnek, jól lehorzsolta a lábam - van rajta egy kb 2 darab cekaelem nagyságú vöröslő, dudoros folt... Ma még vásárlás, bepakolás, programtervezés.

A hülyeségek amiket tapasztaltam az elmúlt napok során: (csak válogatás)
- Az OEP-ben olyan vadkan ügyintézőhez kerültem az E111-el, hogy majd felöklelt reggel 9-kor, pedig nem is bénáztam, mindenem ott volt, ahogy kell - az ilyen minek dolgozik emberekkel?
- Budapesten az ötemeletes könyvesházban SINCS Dél-Franciaország térkép, sőt, sima Franciaország térkép sincs.
- A Skálában végkiárusítás van - a legolcsóbb fürdőruci 9000...
- Egy tízszer nyolc centis útiszótár kb 2000 forint...
- A metróban csak magyarul mondják be, hogy felújítás van - amelyik külföldi nem olvasta még a peronon a hirdetést elégedetten próbál helyet foglalni a Deáknál.
- A Nyugati aluljáróban kb másfélszer annyiba kerülnek a cuccok, mint a Westend egyes üzleteiben.

Csakhogy könnyebb legyen a dolgunk...
1, Tegnap este óta valami éktelen nyávogást hallottunk a kert vége felől. Kisebb gondunk is nagyobb volt, mint egy kis macsek harc, úgyhogy hagytuk az egészet, Marci megvan, akkor baj nem lehet. Ma reggel még mindig nyávogás ezerrel, hátramegyek, erre egy kétöklömnyi cica nyifog a fa tetejéről lefelé. Nosza, visszarohantam egy székért, amire állhatok és ötpercnyi egyensúlyozás, káromkodás után leszedtem csórikámat a fáról, de valami asszem nem stimmes vele, mert össze-vissza dülöngél és be nem áll a szája, folyamatosan nyávog. Adtam neki egy szelet sonkát meg egy kis tejet, nem tudom, mit kezdhetnék még vele...

2, Marci teljesen k.o. A változatosság kedvéért most nem f*sik, hanem valszeg szorulása van. Nem eszik, csak iszik, mint a kefekötő és iszonyatosan rosszkedvű. Ha odamegyek, dorombol, ez állítólag annak a jele, hogy fájdalmai vannak... Mit csináljak vele???? Két csepp hashajtót cseppintettem a fél lityós itatójába, ivott belőle, remélem nem ártottam vele sokat neki. Duzzadt a hasa és kemény... Miért van ennek mindig problémája az emésztésével???? És persze mindezt most. Holnap hajnalban indulunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése