Oldalak

2005. augusztus 18., csütörtök

Kezdetek 37

Pénteken lesz a Kamaszkorom legszebb nyara. Már most gyúrok rá. Ma éjjel pedig a Szerelem utolsó vérig. Amennyire gagyiságában is tetszett az első két rész, annyira szar ez az utolsó. Semmi történet, a zene sem az igazi, erőltetett az egész. Moziban láttunk még vagy 4 éve, ott sem tetszett... A Solby Durround ellenére sem...
Pedig mondom, ez a Füge gyerek nagyon bejött nekem anno, talán a neve miatt: Bery Ary, ez olyan titokzatosnak tűnt... Óóó, most nézem, a porton az igazi neve szerepel, Berencsi Attila. Így nem is olyan izgi...

Az előbb gondoltam bekapcsolom a TV-t és nosztalgiaképp belekukkantok a Szerelmek St Tropezben, hátha felismerek valami placcot vagy pálmát vagy mittudomén... Azt hittem ez ilyen kis vidám, szerelmes sztori, rengeteg tengerparti jelenettel, intrikával a jellegzetes utcákban... Erre húsz perce haldoklik egy pasi, mert agydaganata van, a lánya meg - aki egy lóarcú orvos - szenved, hogy nem tud rajta segíteni.... Semmi part, semmi tenger, semmi utcácska. Ennyit erről.

Azt hiszem itt az időm megőrülni a félév kezdetétől... Ma ugyans voltam olyan idióta, hogy felléptem az etr-re megnézni, hátha van már fenn valami. Hát van. Ezer meg egy elsős. És ezer meg kettő szakirányt kezdő. És én, az ötödévesek gyöngye. Aki most azon parázik, hogy nem kredites és így 2005/2006 az utcsó félév, hogy befejezhesse a pszichológia szakot. Különben lehet az egész bulit szinte elölről kezdeni, vagyis felvenni a kreditesek plusz óráit. (Nem mintha nekünk kevesebb óránk lett volna, csak mások. Mindazonáltal szerény véleményem szerint ezt nem rajtunk kéne leverni. Főleg nem úgy, hogy az ominózus évszám előtt kevesebb, mint fél évvel szólt az ország első egyeteme a nagyon tisztelt hallgatóknak. Pppf.)
Szóval kezdődik a szokásos stressz. Hogy mi lesz, ha nem jutok be, hogy mi lesz, ha bejutok, de pont a leghülyébb tanárhoz,  hogy mi lesz, ha egyidőben kell mindhárom szakdogám megírni...
Amúgy tegnap elkezdtem németet tanulni. Én. Egyes-egyedül. A gáz, hogy cseppet sem érzem ezt hülye ötletnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése