Oldalak

2005. december 5., hétfő

Zsák zsák

Tök jó ez a statgép, csak épp azt a két dolgot nem találom benne, amiket néztem volt a másik statisztikában... Nevezetesen hogy mennyi ideig nézték az oldalad és hogy hányan adtak hozzá a kedvencekhez.... Lehet, hogy benne van valahol, de én nem találom.

Reggel Aranyvirágomnak melegítettem egy kis tegnap este készített teát és megrökönyödve hallgattam, hogy aszongya, ebbe biztos belepisilt a Marci éjjel, mert überrossz, sosem ivott még ilyen szart. Először átsuhant az agyamon, hogy hálátlan disznó, nem elég, hogy csináltam teát, meg is melegítettem; még ezek után ő fikkantja a finom kis tejjámat, ő, akinek annyi esze sincs, hogy fogmosás után köztudottan megfurul a tea íze... Erre az előbb. Kimentem én is teát inni, belekóstoltam és pöktem is ki azonnal a mosogatóba azt a löttyöt, amit én tea címszó alatt szolgáltam fel reggel szegénynek.... Tényleg überrosz volt. Valószínűleg az történt, hogy nem mostam ki jól a lábost, amiben főztem a teát. Khm.
Szombat este francia hagymakrémlevest csináltunk... 

Kicsiny korom óta zavarba ejt a kérdés, hogy vajon, mikor is jön a Télapó? Itt van már, hó a subája?
Otthon nálunk asszem mindig 5-én este jött és tett be az ablakba valami jót, bár az is lehet, hogy 6-án este... Aranyvirágom szerint 6-án reggel kell bedugni az ajit az ablakba, de szerintem az hülyeség. Olyan nincs, mert az hülyeség. A Miki este jön. 
Mikor 3-4-5 éves voltam, hozzám jött igazi Télapó is, bizony, házhoz; szakálla volt meg piros ruhája meg minden... Láttam korabeli fotókat is róla. Csak az nem tűnt fel, hogy jött vele Apu sofőrje is, a ppp.. Péter...
Ott vigyorog ő is a fényképeken. Legalább beöltözhetett volna Krampusznak vagy valami. Bármi. Alátét.
Aztán a végképp sokk akkor jött, mikor a Télapó néhány évvel később, gimiben az énektanárom lett, akit a fiúk megdobáltak hógolyóval egy télen, mire ő meg bezárt minket a terembe és ott hagyott. Néhányan
kimásztak az ablakon és szóltak a többi tanárnak, hogy mi kérem itt be vagyunk zárva. Aztán örökölt egy kis pénzt a fickó és otthagyta a gimit meg a hógolyóval dobáló fiúkat is. Meg engem is, aki még Télapóként
ismerte meg... Azért ez fájt.  

Ja, az értékbecslő a vevendő lakást kb másfél millióval többre értékelte, mint a vételár. Most ez jó most?

Visszatérve a Télapómra, kb 4 éve futottam vele össze véletlenül a Rendelő előtt utoljára, asszem épp megszereztem a jogsim, a tesóm megnősült, szóval volt neki mit újságolni. Aztán mikor megmondtam, hogy
ki lett a sógornőm, pikírten megjegyezte, hogy hát, B. biztosan nem a szépségéért vette el azt a kislányt. Ennyit a Mikulások jóindulatú nagypapaszerűségéről, ennyit a Télapóról.

Most egész rosszkedvem van, mert éhes vagyok, de mégsem; ideges vagyok, de mégsem; kaptam is ajándékot, de mégsem; várom is a hétvégét, de mégsem; el is jött Kis Térdszéli Katica, de mégsem... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése