Oldalak

2006. január 30., hétfő

Tegnap Anyu felhívott még este, hogy tegyem fel őt is a wiw-re. Kuncogva írta le, melyik fotókat szeretné feltölteni magáról. :) 
Mindig tudtam, hogy lelke mélyén nyitott a világra... 

Az előbb 15 perc alatt megjártam a könyvtárat - oda-vissza. (Futottaaaaam...) Észrevettem, hogy a Rendőrség előtt pontosan olyan szag van, mint a pécsi tévétorony lábánál, egy kis bódéban kapható gumilabda szaga. Egyszer osztálykirándultunk oda és vettem egy narancssárgát. Még ma is megvan valahol... 

Ha még egy olyan postot olvasok, hogy az Üvegtigris 1 vagy 2 szar volt, komolyan, keresztben elharapom magam, majd a homlokomra ragasztok blutekkel egy cédulát, hogy Ízléstelen, ne figyeljetek rá!... 

Az igazság az, hogy nekem tetszett mind a kettő rész, nem volt FRENETIKUS, az igaz, de ma már annyi helyről olvastam arról, hogy szidják a második részt (és retrospektíve az elsőt is), hogy attól tartok, némelyik moziban (gondolom a multikban, mert mi a Corvinban láttuk ugye) a másodperc törtrésze alatt felvillantanak egy-egy negatív emóciót kiváltó képet két filmkocka között...

Amúgy szerintem csak Hálivúd lehet ilyen aljas. Mert ők meg megalkották a Magnóliát és most szégyellik magukat. Nagyon. 


Tegnap a metrón ült velem szemben egy (úgy látszatra nemrég csövülő) csövi... Dobozos sört ivott és néha lenyalta az álláról a lecsurranó cseppeket. És folyamatosan beszélt. Először azt hittem, csak a szája mozog, de aztán látva a többi utas csodálkozó, rémült vagy éppen vigyori szemét, rájöttem, hogy mond is valamit az öreg. Észrevétlenül kikapcsoltam az mp3 lejátszót, a fülest ugyan nem húztam ki, de így is nagyjából megvolt, miről monologizál a bácsi:

- ... Hát azért a Gyurcsány, az mégiscsak jobb... Mint a Viktor... Jobb az... Szerintem... Biztos jobb... Talán... Igen... (1 perc gondolkodási idő) ... Vagy nem? ... 

A választópolgár. 


Kicsit később, leszálláshoz készülődve:

- ... igyak... azt csinálok, amit csak akarok... szabad ember vagyok én... jó ez... iszok is... szabad vagyok... 

A kidobott férj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése