Oldalak

2006. június 10., szombat

Az igazat megvallva tanulás helyett épp állást keresek a neten.

Szerdán voltam egy meghallgatáson (behívtak juhúú, tudom, ez fél siker), jó volt meg minden, szimpatikus volt a főnök, tényleg szinte tárt karral fogadott mindenki, de az igazat megvallva én úgy megijedtem, hogy Tony Cifton / Andy Kaufman szavaival élve szarrádermedtem a szükséges befektetett energia és annak bérezésének aránytalanságán...

Úgyhogy most valami pénzes (vagy csóró, de legalább nem-belehalós) munkát keresek.

Megéri, hiszen találtam az előbb egy ilyet:

"SZERETNÉK MUNKÁT VÁLLALNI NYÁRON , NEM SOK IDEIG! Ha lehetne szentendrén legyen ez a munka!12 éves vagyok és elég megbizható! Heti fizetést 5000Ft alatt nem szeretnék. Nem túl nehéz munkát keresek!
Érdeklődni: XXXXXXX"

Hehehe. Ebből a gyerekből még lesz valaki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése