Oldalak

2006. június 11., vasárnap

Tegnap elsétáltunk vagy három órát a Ferenciek - Deák - Kálvin triangulumban, majd miután ebédre csak valami pittyputty levest ettünk meg néhány palit, kitaláltam, (mit kitaláltam, kiköveteltemkihisztiztemkisírtam), hogy menjünk el a Ráday utcába, a látszat kedvéért nézegessünk könyveket, majd együnk pattanós kolbászt jó sok mustárral, műanyag villával meg semmiresemjó késsel, mert egyrészt én még sosem ettem olyat állva meg különben is, az olyan trendi, hogy nem érem fel az asztalt. Odamentünk - erre sehol semmi. Se kolbász, se mustár, se műanyag villa. Könyves stand is alig-alig, tömeg meg még úgyse. Úgy berágtam, de úgy, hogy miután végigandalogtuk az utcát, betértünk a linkelt cikk (nem a cinkelt lik/k/ hehe) egyik fotóján kacsintó Plusba és vettünk 3 pár debrecenit, amit aztán itthon a saját két kezemmel sütöttem meg (vagyis a folyosón állva egy villa /nem műanyag/ hegyével ide-oda görgettem, böködtem, közel /helyesebben távol/ harcot vívva a pattogó olajjal)...

Komolyan, még sült halat is ettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése