Oldalak

2006. július 11., kedd

Helyek, arcok, nevek


Tegnap délután voltunk a Velencei tónál. Borzasztó meleg volt, állítólag rákvörös a hátam (én nem látom hehe), kipróbáltuk az új felfújható úszó terméket és menekültünk a hattyúk elől. Miután vagy 20 perc volt felfújni azt az izét, inkább nem engedtük le és most ruhatartóként funkcionál a hálószobában (mindent rá lehet dobálni) addig, amíg újra el nem jön az ő valódi ideje... Egyébként idén először voltunk Velencén és ledöbbentünk (inkább csak én), hogy a tavaszi-nyár eleji esők miatt a tó szintje olyan jó 10 centivel magasabb, mint szokott lenni... Ez nem szép tőle. Illetve a tavalyi ingyenes strand idén már fizetős... Ez nem szép tőlük.

Ma pedig voltam fotózni (khm) Szentendrén. Meggyútam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése