Oldalak

2006. szeptember 21., csütörtök

Röviden

  • Asszem egyre biztosabbnak tűnik, hogy a konzulensem egy vadiúj blogot érdemelne tőlem, mert őt így, ide, ilyen hozzászólások közé nem lehet... Természete, viselkedése ugyanis olyannyira túllóg ezen blog keretein, hogy az több, mint nyilvánvaló. Inkább nem is... Úgyis minden csak kitalációnak tűnne...
  • A heti Exitben Brüsszel az ajánlott külföldi úticél. Persze, fájdítsa még egy hülye kis Sanoma kiadású újság is a szívem... Minek is a kegyelem...
  • Ahogy ma leszálltam a metróról, megütötte a fülem a "Tessék vigyázni, az ajtók záródnak!" unalomig hallott rövid mondata. Tessék vigyázni... Kérem szépen, milyen szöveg már ez...
  • Tegnap voltunk Nagyi palacsintázójában a világ végén, a Szentendrei útnál. Megnyugtatásként mondom, hogy a honlap tartalmánál a hely egymilliószor jobb. (Úristen... Most nézem... Már a főoldal borzasztó... A külső okés, de ez a szöveg... Ez a bevezető... Minden mondat végén felkiáltójel... Gügye névindoklás... De a csúcs a rólunk, ami egyből a panaszkönyvhöz vezet, mi máshoz, ahol a legelső bejegyzés, hogy a gesztenyés paliban romlott volt a gesztenye... Tejóég... Milyen amatőr emberek vannak...)

6 megjegyzés:

  1. Nagyi palacsintázójában az a jó, hogy éjjel kettőkor megállhatsz bringával az ablaknál, 30mp alatt kapsz egy(-két-három) vaníliás(-nutellás-ribizlis) palacsintát, másik 30 alatt megeszed és már mehetsz is :)

    VálaszTörlés
  2. Én azt is szeretem benne, hogy úgy lehet palihoz jutni, hogy közben nem lesz olajszagú a hajam és nem áll romokban a konyha... :D

    De a honlap akkor is borzasztó. :S

    VálaszTörlés
  3. Nekem hajnali 3-kor 5 percet kellett sorban állnom. A szentendrei út nem is a világ vége. Tőlem (a világ közepétől) alig 5 km-re van.
    Régen metróztam már, de nem "sziveskedjenek vigyázni, az ajtók záródnak"?

    VálaszTörlés
  4. Innen, a Ferencvárostól a Szentendrei út elég távoli pontja kis városunknak... :( A piros metrón van szerintem "szíveskedjenek", a kéken a "tessék"-et nyomják... A szíveskedjenek mégis kicsit normálisabb... Mintha csak öreg nénikék utaznának a kék vonalon... :D

    VálaszTörlés
  5. A kék vonalon én utazom néhanapján, és nekem mindig sziveskedjeneket mondanak. De lehet már egy hónapja annak, hogy én metrón utaztam.

    VálaszTörlés
  6. Akkor ez woodoo, mert én az Ecserinél szállok le mindig és a múltkor tuti, hogy TESSÉK-et mondott, hiszen megütötte a fülem, hogy ez meg milyen béna... Lehet, hogy képzelődtem? :D :D Na majd ma megfigyelem.

    VálaszTörlés