Oldalak

2010. július 2., péntek

Valami véget ér

Lassan megyünk haza a front- és szúnyog nélküli világba. Tök fura. Április elején nagy hassal jöttem haza és most július elején már P.-vel megyünk vissza.
Azt az egyet sajnálom, hogy nem tudtam igazán kihasználni, hogy talán utoljára éltem Pesten, mert terhesen túl hulla voltam aranyifjúként mászkálni, hetesbuszozni, bámészkodni, most meg már, hogy újra normálisan mozgok, P. tart vissza...
Hát így jártam.

Mit nekem te zordon többi játék

P. legújabb kedvence a megunhatatlan plafon után a paplanhuzatom apró virágos mintázata. Hosszú percekig képes gügyögni hozzá.

Illetve

Ezer éve keresek hordozókendőt, erre mikor tegnap átlomiztam a kölcsön ruhákat, a zacskó alján találtam egy szép, kék szövött kendőt...
Kicsit olyan ez, mint a Dumb & Dumber-ben, hogy "neked végig volt egy tartalék kesztyűd??"...

P. dala a tejhiányról

Mama kérlek azt mondd meg nekem,
Hogy miért van az, hogy folyton éhezem...
(Bródy J. - AV)

Fáradjál el, aludjál

Szerintem P. egy hiperaktív felnőtt.
Nappal nem alszik, éjszaka viszont 8-9 órát, de akkor meg rendszeresen keresztbe fordul a kiságyában, szóval akkor sem nyugszik.
De azért szeretjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése