Oldalak

2010. november 8., hétfő

November első hétvégje

Csak a szokásos.


Szombaton folytatódott a hétre jellemző szar idő, esett, fújt a szél, úgyhogy már rögtön az első etetés után elmentünk Blanchibe. Jártunk a Dunnesben, a Lidlben meg a Bootsban, ahol a viszonylag korai időpont ellenére is egymást taposta a jónép a karácsonyi díszek (!) között. Miután elég rosszul voltam (takony és társai) és későn is értünk haza, éljünk egészségesen jelszóval Burgereztünk. Délután míg a fiúk sétáltak, én céklapürét gyártottam, majd este hulladékként dőltem az ágyba, hát igen, már én sem vagyok a régi, nagyon kikészít ez a kórság.


Vasárnap azaz ma még szépen indult a nap, sütött a nap, örö é bódottá, úgyhogy kiccsaládunk férfitagjai újra sétáltak egyet, én pedig kitakarítottam a lakást és ebédet főztem. Ebéd után gyorsan elmentünk a St Stephen's Green-be melegítőt venni a fürdőbe, de útközben hogy hogy nem, P. kapott egy füles sapkát, egy kapucni nélküli nagypapa kardigánt és egy színezőt (!) is. Mivel a csapatvezetőnk egész jól tűrte a kis kirándulásunkat, beültünk teázni is (!) egy újonnan nyílt cafe-ba, úgyhogy hosszú hónapok után végre újra ehettünk vajas-lekváros scone-t teával... És hogy miért írtam, hogy reggel még szépen indult a nap? Hát mert azóta beborult, ömlik az eső és beköszöntött Thomas, a hurrikán.


Totó, segíts...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése