Oldalak

2010. november 11., csütörtök

It's not your fault you ruined my life

Mióta a múlt héten láttam a Született Feleségek otthon tegnap este leadott részét, azóta filózom ezen a dolgon... Igazság szerint a jövő heti epizód lesz az igazán húzós, amikor is bepillantást nyerhetünk a fairview-i gyilkos gyerek- és kamaszkorába. Én speciel kétszer is megnéztem azt a részt, mert úgy tűnik imádok szenvedni... Szóval nem célom a spoilerkedés, de annyira zavar ez az egész, hogy egy szerencsétlen azért válik gyilkossá, mert zord külső körülmények úgy játszanak össze, ahogy. Így, Anyaként meg különösen megérintett a dolog.


Tegnap este megnéztük az évad befejező részét is és bár a legötletesebb helyzetmegoldás díja Angie Bolen nevéhez fűződik, azért számomra a gyilkolós szál marad a legemlékezetesebb... Erkölcsi nullaságomat bizonyítandó: én futni hagytam volna a srácot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése