Oldalak

2011. november 29., kedd

Izom

A csütörtököt előrehozva ma volt szabad estém, ezért moziba mentem. Eredetileg az Üvöltő Szelek-et akartam megnézni, mert az most úgyis aktuális meg amúgy is, Bronte jó, Bronte jó, Bronte mindig jó, de végül csak az Ides of March-ra értem oda. Bár nem indult túl jól a film (utálom a politikát, fenntartásaim vannak Amerika irányában és idegesített, hogy két kötelező szereplő is volt a filmben Paul Giamatti és Philip Seymour Hoffman) a végére egész megszerettem a sztorit. Sajnos ezt a filmet is egyedül néztem, pontosabban egy 800 grammos Spar kenyérrel, mert a mozi előtt még beugrottam a boltba, tudva, hogy hazafelé rohannom kell, hogy hazaérjek fürdetésre. Így fittyet hányva a Log Lady címre, magam mellé ültettem a kenyeret és egy ideig együtt néztük a filmet, míg egy óvatlan pillanatban ő úgy nem döntött, hogy lecsúszik. Mivel nem akartam zörögni még jobban (a film baromi csendes, egy rohadt üldözős-zajos jelenet nincs benne, így a Kenyér Szökése is elég feltűnő volt) inkább ott hagytam a szék alatt a veknit, így járt, mit ficereg. Mindenesetre visszatérve, a film jó volt, nem tudok én kritikát (sem) írni, akit érdekel, nézze meg, nem fog csalódni.
ui: Legközelebb azért megnézem a Wuthering Heights-t is és a We need to talk about Kevin-t is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése