Oldalak

2011. november 16., szerda

Jajj

Amúgy meg nagy bajban vagyok, mert hízom, mint a kölyökgólya. Tegnap már 55,7 kg voltam, de nem is ez a fő gond, a súly semmit sem mond, hanem az a probléma, hogy érzem a combjaimon, hogy egyre vaskosabbak. Máshol nem zavar a háj (mert máshol nincs is, ha-ha), de a combomon baromira. Nézegettem a régebbi képeimet úgy 2003-ból és megdöbbentem, milyen metamorfózison ment keresztül a lábam... És a durva, hogy már akkor azt hittem, hogy vastagok a combjaim - pedig ahhoz képest most... esténként rólam szól a "sonka lábán kucu néni fürödni döcög".
Úgyhogy lépni kell, mert 2 év és egy merő borzalom leszek. Eddig három dolgot kötöttem ki:
1: Karácsonyig nem iszom kólát és semmilyen más szénsavas üdítőt sem. Ha Burgerezünk, narancslét fogok kérni, pedig az csak 2 dl. A Burgerrel nincs gondom, ez van...
2: Miután anyuék elmentek, végig csinálok egy egy hetes diétát, egyszer kibírom.
3: Két hetente egy este úszni megyek. Oké, ez baromi kevés, heti kétszer kéne, nem két hetente egyszer, de P.-t nincs kire hagyni ugye.

6 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy nem vigasztal,de talan egy kicsit megis jol esik hallani, hogy ezzel en is igy vagyok, Part! En is allando metamorfozisban vagyok,amiota elhagytam Mo-ot. Evente valtozik drasztikusan a sulyom 44 es 57 kozott(alacsonyabb vagyok nalad, par centivel csak...khm, de amikor atlepem a buvos 50-et kezdem eleg sz..ul erezni magam. Na, most is ez van. Nalam csak a "majdnem zero" kaloriabevitel es a napi egy ora gyaloglas valt be. Most is mennem kène ahelyett,hogy ulok itt :-)

    VálaszTörlés
  2. Óóóóó, nálam nagyobb a vész, napi több órát gyalogolok, mégis vastagszik a combom... Mondjuk ráfoghatnám, hogy izmosodik, de sajna puha, mint a konyhában hagyott vaj... Nem tudom, mi segíthetne, mert ha jobban edzeném a lábaim, attól is csak vastagabbak lennének... Nem?

    VálaszTörlés
  3. És akkor mit mondjak én? Rá sem merek állni a mérlegre! (még jó, hogy nincs is, de ha lenne sem mernék ráállni) Mióta megszültem egy deka sem ment le. Talán inkább jött vissza :-( Fogyózni még tilos (ráadásul mikor elkezdtem fél adagot enni a tejem is megfeleződött), tornázni próbáltam, de valami átmehetett a tejbe, mert Áron bekergült tőle kicsit. A napi 1,5 órás séta nem elég. Kólát már régen nem iszom (pedig abból aztán annyi van, hogy fürdeni lehetne benne). Alig várom, hogy a fiatalember már rendes kaját is egyen és kicsit magammal is törődhessek, mert már egyáltalán nem sok hiányzik, hogy egy súlyban legyek az urammal :-((((
    (köszi, hogy kisirhattam magamat :-))

    VálaszTörlés
  4. en abban a mondasban nem hiszek, hogy "ilyen alkat", mert en is azt hittem magamrol egy idoben, hogy en "olyan alkat" vagyok, aztan sajat magamat is megcafoltam. En eleg csunyan hizom, mikor ez eppen bekovetkezik, sajnos mindenhova,de termeszetesen a has-fenek-comb tajekon leginkabb. Viszont amikor megint formaban vagyok, azokon a reszeken szoktam a legsovanyabb is lenni, ergo nem nagyon ertem, hogy mukodik a dolog. A fogyast csak zero kaloriaval tudom elerni, ezt mar tapasztaltam, nalam nem mukodik semmilyen "dieta". (morbid sajnos, de igaz, hogy auschwitzban se voltak koverek).
    Meg a gyorsgyaloglas. Csak nalam dominal a lustasag, igy mindig visszakusznak a kilok alattomosan...

    VálaszTörlés
  5. @ Ági, szerencsére a fotókon nem tűnik vészesnek a helyzeted. :) De elhiszem, hogy zavar, hogy nem vagy a régi. :( Mondjuk ha én annyi maradtam volna, mint terhesen, hát az nagy baj lett volna, 72 kg voltam... Annyira hihetetlen! Bár ha így haladok, még megint lehetek annyi... :(

    @ Firenze, szerintem az ilyen alkat 30 alatt értendő. :) Már hogy én 30 alatt hiszek benne, de afölött valahogy megváltozik pár dolog és egyszerűen nem ehet annyit és azt az ember, amit szeretne. Mondjuk ez még mindig jobb, mint mikor valaki olyan típus, hogy soha nem ehette azt, amit szeretett volna, mert azonnal meglátszott. Így legalább volt pár jó évünk. :D

    VálaszTörlés
  6. Hát, ha annyi maradtam volna, mint szülés előtt, akkor még ennél is jobban pánikolnék. "Szerencsére" csak egy 10es maradt meg, de az nagyon...

    VálaszTörlés