Oldalak

2011. december 28., szerda

Nem kegyelmez

24-e óta újra pokoliak az éjszakáink. P. fél 10-10 körül hosszas unszolásra elalszik, majd 24-én 2 előtt, 25-én 5 előtt, 26-án 6 előtt, 27-én pedig szintén 5 előtt ébredt és hiába feküdtünk a kiságya mellé, hiába hajoltunk fölé, hiába vittük ki a nagyágyba, 24-én fél 6-ig, 25-én fél 8-ig, 26-án fél 8-ig és 27-én szintén fél 8-ig nem aludt vissza. Mindegyik napon 3/4 9 körül ébredt ezek után.

Ugyanez táblázatosan:
10          2              fél 6               9              => 7,5 óra
Fél 10    5              fél 8               fél 9         => 8,5 óra
3/4 10    6              fél 8              3/4 9        => 9,5 óra
3/4 10    5              fél 8              9              => 8 óra 45 perc

AV nem érti, miért vagyok ki, hiszen az altatás nagy részét ő vállalja, mert engem szétcsesz az ideg, miután egy órán át fekszem a hideg padlón és P. mintha legalábbis délután 4 óra lenne, vidáman dobol a lábaival és piszkálgatja a fejvédőjét és szerinte teljesen természetes, hogy egy náthás gyerek órákon át fenn van, de valami különös módon én még soha senkitől sem hallottam ilyet, hogy egy héten keresztül minden éjjel felkel a 19 hónapos gyerekük és órákon át tök éber. Arról nem beszélve, hogy nem először játsszuk ezt el, több ilyen egy hétig tartó hajnali több órás bulizáson vagyunk már túl - és eddig nem is volt taknyos ezeknél az incidenseknél.

Értem én, hogy türelem meg nyugalom, de kész, ennyi volt, elfogyott a türelmem, úgy tűnik nálam 20 hónap a limit, ennyire vagyok kalibrálva, most már egyszerűen dühös vagyok P.-re, hogy miért nehezíti meg minden lehetséges téren az életünket. Egy kis kooperáció, ennyit várnék. Vagy éjszaka aludjon vagy nappal ne legyen ilyen követelőző és mindennek ellenszegülő, mint mostanság, mert megőrülök tőle.

(Csak úgy, mint megőrülök a babás fórumoktól is, ahol épp, mikor panaszkodni akartam, megelőzött valaki, hogy az ő 21 hónapos fia abszolút megbomlott mostanság, rosszul alszik, hisztizik és társai (óóó, de ismerős), mire egy szerencsétlen, aki amúgy is a bögyömben van, már nem is emlékszem, miért, reagál, hogy jaj, náluk is kezdődGET a hiszti, néha sír, ha nem kap meg valamit a kislány, de aludni még mindig este 7-től (ha nagyon fáradt, mert nem aludt napközben 2-3 órát (!), akkor már 6-fél 7-től nyikkanás nélkül alszik reggel 7-ig, mint az elmúlt 20 hónapban is tette volt. Most őszintén: ki a lóf*szt érdekel, hogy az ő gyereke szuperalvó, mikor nyilvánvaló, hogy legalább ketten végkimerüléssel küzdünk és kocsányon lógnak az idegeink a fiaink miatt! Mi az isten vezérel valakit, hogy egy problémafelvetésre ő eldicsekedjen, hogy háhááá, nála ez abszolút nem probléma. Honnan veszi, hogy ez bármelyikünket érdekel?! Lefo*om, érted, hogy egy szobanövény, aki még csak nem is hisztizik csak néha ennyi idősen mennyit alszik ébredés nélkül. És értem én, hogy ez egy fórum, ahová mindenki írhat, de hogy ennyi jó érzés ne legyen valakiben, hogy mikor látja, hogy másnak k*rvaszar, akkor nem ül diadalt önmaga szerencséje felett nyilvánosan? És ez is. Hogy lehet, hogy az ilyen tapintatlan furkóknak valahogy mindig csendes-rendes gyerek jut? Apicsábamár.)  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése