Oldalak

2012. január 30., hétfő

Mindazonáltal ...

... teljesen odáig vagyok a világvégétől, az előbb olvastam el EZT a cikket és el is határoztam, hogy holnap veszek gyertyát meg gyufát, P.-nek némi üveges bébiételt és feltankolom az amúgy is roskadozó polcainkat és szekrényeinket tartós élelmiszerrel, amint rájöttem, mik azok a tartós élelmiszerek. (Eddig azt hittem, a cukor meg a liszt azok tartós élelmiszerek, de bazzeg, most döbbentem rá, hogy ha nincsen áram, akkor cseszhetem a lisztet, mert azon kívül, hogy hamuként a fejemre szórom a ruháim megtépdesése után, sok hasznát nem vesszük, szóval piszok gyorsan utána kell néznem, mik is a tartós kaják úgy valóban, mert szarban leszünk, ha eljő a jeges.) A kaja mellett a vízről nem tudom, hogy fogunk gondoskodni, mert tengervíz ugyan van, de bazi sós, az esőből meg gondolom amúgy sem ildomos inni, de ha vészhelyzet van, akkor meg főleg nem.
Kicsit irigylem most a falun élőket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése