Oldalak

2012. május 28., hétfő

Hétfő csak egy hétfő

Ma délelőtt nagyot sétáltunk P.-vel (pontosabban én sétáltam, ő nézett ki a babakocsiból), elmentünk ugyanis a Victoria parkba, a Sydney-i Egyetem közelébe. A park közepén van egy tó, ami igazi tó (lake) és nem pond, elég furcsa. A tavacska teli volt kacsákkal, de láttunk fekete hattyúkat is, mondom én, hogy kissé szürreális volt ez az egész tó-dolog. A parkban van egy kis játszótér, de bébihinta nincs ám, igy P. elég kényelmetlenül érezte magát jó ideig, de a végén ráérzett egy igen alacsonyra szerelt normál hinta izére, igy büszkén lökte magát előre-hátra, kismillió leeséssel tarkitva. Hazafelé rossz irányba indultam el, szóval épp fordultam volna vissza, mikor megláttam, hogy a Glebe Point road-on vagyunk... Eszembe jutott, hogy az egyik útikönyvben azt olvastam, hogy sétáljunk végig ezen az utcán és akkor jó lesz nekünk. Hát én jó kislányhoz méltóan gyalogoltam rajta egy jó ideig, de semmi különöset nem láttam, éreztem, tapasztaltam, azon kivül, hogy beugrottunk egy drogériába, ahol 15 dollárért tudtam tápszert venni, úgyhogy kissé csalódottan közelitettem meg a Wentworth parkot, amin keresztül eljutottunk a Fish Market-ig, majd szépen hazasétáltunk. Bár már többször jártunk a halpiac közelében, most először néztem be (= átrobogtam rajta és fulladoztam a halszagtól, pedig szeretem a halat), de azt hiszem ez egyben az utolsó alkalom is volt.
A délután hasonlóan aktivan telt, elsétáltunk a Point street-nél megismert kis játszóra és sötétedés utánig ott nyomtuk az ipart vidáman, igaz, én végig attól fostam, hogy most ugrik ránk a semmiből egy fekete özvegy.
Hm. Hétfőnek nem is volt rossz a mai nap. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése