Oldalak

2012. május 20., vasárnap

Látnivalók 4

Mert a kalandjaink nem értek véget a hétre csütörtöknél.
Pénteken délelőtt P.-vel felkerekedtünk és az 555-ös ingyenes busszal a városközpontból elbumliztunk a Circular Quay-hez. Azért volt a bumlizás, mert valahogy elszámoltam magam és rossz irányba szálltam fel, igy két megálló helyett vagy nyolcat mentünk, mire elértük a célunkat. Útközben azon filóztam, milyen vagány már, hogy ülök a világ végén egy buszon egy 2 éves gyerekkel és gőzöm sincs, hol járunk... No de minden jó, ha jó a vége, fél óra múlva szépen leszálltunk a Circular Quay-nál és elügyeskedtem magunkat a Customs House-ig. Eredetileg csak a hallban, az üvegpadló alatt lévő naaaagy városmakettet akartam megnézni, de kiderült, hogy más izgalmas látnivaló is van, úgyhogy ide még vissza szeretnék térni AV-vel együtt, hogy alaposabban is kielemezhessük a helyet. Az épület előtt egyébként épp az új elektromos Nissan-t reklámozták, igy a tér tele volt vicces álcázott benzinkutakkal. Az egyiknél héliumos lufit osztogattak, P. természetesen kikönyörgött egyet, de csak azért, hogy utána azon parázzam, mikor száll fel a lufi, mert nem fogja elég erősen... A lufis fiú egyébként - mint itt mindenki - franciának nézett (az irek mindig németnek tippelnek), majd mikor mondtam, hogy neeem, magyar vagyok, közölte, hogy tök jó, mert az ő nagyszülei meg lengyelek... Ehhez képest abszolút ausztrál feje volt a srácnak, de ez mellékes is, a lényeg, hogy kicsi a világ.  Szóval miután végre kikerültünk a Customs House bűvköréből, elmásztunk a Cadman's Cottage-ig és onnan a Clocktower, majd a Rock square-ig, a hétvégi piac utcájáig és bementünk a Rocks Discovery Museum-ba, amit P. miatt nem nagyon tudtam kiaknázni, pedig nagyon izgalmasnak tűnt.
Mivel már dél körül járt az idő, nem akartam a busszal szórakozni (annál is inkább, mert féltem, hogy a buszon rám fognak szólni a babakocsira kötött lufi miatt), úgyhogy elkaptunk egy kompot és azzal jöttünk haza. A lufi itthon sajnos azonnal kidurrant, amint beléptünk az ajtón, jó, hogy az egész városon végighurcolásztuk... Délután AV-val hármasban még besétáltunk a St Mary's székesegyházig, de mire odaértünk, sajnos már zárva volt, igy nem tudtunk bemenni. Mindenesetre tettünk még egy kört a Hyde parkban és a legnagyobb csúcsforgalomban 6 körül értünk haza (a világ megérett a pusztulásra feeling), kissé megfáradva, de elégedetten, mennyit is mozgunk mostanság, ég a zsir meg minden.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése