Oldalak

2012. május 14., hétfő

Mindennapos képek

Nem tudom, lejön-e a bejegyzésekből, de imádok itt lenni. Van valami megmagyarázhatatlan pozitiv hangulata az egész környéknek. Pár lépésre a lakásunktól mintha már egy álomban sétálnék, bármerre is indulok.
Ha a Pyrmont parki játszóra megyünk:
Pyrmont Bay
Wharf valamennyi


Harbour Bridge
Whale Watching




És ha a Darling Harbour-i játszóra:
Monorail vágány
Darling Harbour
Darling Harbour
CBD és a Pyrmont hid
Australian Maritime Museum
Australian Maritime Museum
Pyrmont hid

4 megjegyzés:

  1. szerintem Amerikát is szeretnéd;

    VálaszTörlés
  2. Király. De itt lehet tömegközlekedni is. :) Igaz, nem bkv szintű a lefedettség, de vannak buszok, van két villamos vonal...

    VálaszTörlés
  3. Amerikában is nagyon sok helyen van tömegközlekedés, a szomszédos Dallasban állítólag pl kifejezetten jó - ez egy óriási ország, ne feledd. Houston az csak egy szelet (csak Texas négyszer akkora mint Franciaország). mondjuk nemtom, én asszem ehhez az egészhez túl európai vagyok, valószínűleg Ausztráliához is az lennék. igazából arról győzködlek, hogy ne írd le Amerikát egy az egyben, de persze én is azt teszem, vicces:)

    VálaszTörlés
  4. ...azt hiszem én is imádnék ott lenni :)

    -a

    VálaszTörlés