Oldalak

2012. június 26., kedd

Sir, nyaggat, vicceskedik

Megállapitottuk, hogy AV azt birja legkevébé P.-ben, mikor a földre veti magát és sir végtelenül, én pedig azt, amikor nyaggat. (A sirás engem itthon nem izgat túlzottan, ezt már mondtam (főleg azóta nem izgat, mióta rátaláltam a varázsmondatra), kültéren utálom, az oké, de csak azért, mert cikinek érzem mások előtt, pedig nem kéne, tudom, de az erőszakos, kitartó nyaggatás... No hát az valami elviselhetetlen szerintem kültéren és beltéren egyaránt.) Esküszöm a fejemet verném a falba, amikor egész álló nap rángat(na) valahová, de olyan szinten, hogy egy percig nem ül le autókázni, csak jön, kapaszkodik a lábamba, húz ide, húz oda, mutat ezt, mutat azt. (Leirva ez igy aranyos, most ahogy nézem, de megélni iszonyat idegtépő, mert az ember nem tud meginni egy tejeskávét kilöttyenés nélkül, nem tudja lesöpörni a morzsát az asztalról teljes nyugalomban, nem tud anélkül pisilni sem, hogy valaki ne dörömbölne az ajtón.) Amúgy nem azt akarja ám, hogy vegyem fel, bújjunk össze, simogassam, szeretgessem - a maximális, egész napos figyelmem kéne neki, nem az érintésem, de miután más is van a világon rajta kivül és én sem vagyok robot, nem vagyok sem hajlandó, sem képes elfogadni, hogy egy 25 hónapos cula nem képes óránként legalább 15-20 percet magában létezni. Mit szólna,ha tesója lenne?
Egyébiránt meg vicces fiú nagyon, szétröhögöm magam a poénjain*, tegnap este például leült gitározni az apja mellé és dalolt hozzá, teljesen szabályosan, ügyesen - majd kiszaladt hozzám és beráncigált, hogy hallgassam én is a performanszát...

* Eszembe jutott még egy, mondjuk nem "igazi" poén, de mókás volt. Tegnap leesett őfensége a bárszékről valahogy. Mi nem láttuk mi történt pontosan, csak a püffenést hallottuk, meg hogy az előbb még a széken ülő gyerek a padlóra került. Rákérdeztünk, mi történt, mire MrActivity rámutatott a székre, majd bukfencezett egyet, jelezve, hogy történt a baleset. Szavakban már szuper (naponta újabb és újabb dolgokra mutat rá, majd közli, mit lát, csak hogy tudjam), de egy mondatot (mondjuk hogy leestem a székről, esetleg baba - szék - puff vagy mit tudom én) semmi pénzért nem ejtene ki drágaságos ajkain. Inkább mutogat. És vigyorog, ha kimondjuk helyette, mit akar. Még ha előtte le is zúgott a székről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése