Oldalak

2012. július 10., kedd

Utolsó előtti péntek

Csütörtöknél hagytam hát abba, azóta programozunk ezerrel, mint akik megvesztek, nem értem rá dokumentálni az eseményeket...
A péntek egész laza nap volt, fél 9 körül keltünk (hurrá), majd összeszedtem magunkat és elsétáltunk a Pyrmont játszóra búcsúzkodni. Az eső csöpögött, egyedül voltunk, de P. nagyon élvezte, röhögve hintázott a szemerkélő esőben, majd miután javasoltam neki, hogy jobban jár, ha becsukja a szemét és akkor nem zavarja az égi áldás, onnantól csukott szemmel lengett, vicces volt. Miközben hazafelé sétáltunk, újra készitettem egy tonna fotót és ezúttal végre megláttam egy kis "Pyrmont bath" feliratú táblácskát ott, ahol végig sejtettem, hogy ott lehetett a fürdő, de bizonyos nem voltam benne - egészen péntek 11.30-ig. Délután sajna esett, igy itthon maradtunk elég sokáig, de este azért elsétáltunk AV munkahelye elé, hogy utoljára hazakisérhessük. Poénból elhoztunk egy rollert is, úgyhogy P. AV segédletével rolleren siklott haza, miután megcsodáltuk az érkező és induló kompokat a kikötőnél.
Képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése