Oldalak

2012. július 21., szombat

Utolsó napok

Az utolsó napok már valóban a búcsúzkodás jegyében teltek...
Szerdán délre kellett visszavinni a kocsit és mivel későn keltünk viszonylag, már csak arra volt időnk, hogy elautózzunk a Broadway Shopping Centre-be, leparkoljuk a kocsit és kisétáljunk a Victoria parkba. P. megmutatta AV-nek milyen ügyesen tud hintázni bébihinta hiányában egy alacsony normál hintán, majd miután csúszdázott még egyet-kettőt, már el is jött az idő, hogy visszainduljunk a kocsihoz. AV ezen a napon a cégnél ebédelt: búcsúzkodott, majd fél 4 körül legeslegutoljára kisétáltunk eléje. A kikötőtől elgyalogoltunk a Darling Harbourig, majd itt kettéváltunk: a fiúk maradtak a szökőkutaknál szórakozni, én pedig elsiettem a Paddy's Market-be venni pár szuvenirt. Délután 6-ra értünk haza, épp időben, mert amint kollektiven kezet mostunk és átöltöztünk, jöttek is elvinni - P. kiságyát... Egy horvát nő és az aranyfogú faszija vette meg a kiságyat, egyszerűnek, de rendesnek tűntek, jó helyre került Fehérke, egy gonddal kevesebb. (Ha a taxiköltséget is beleszámoljuk, akkor 2,5 hónapig kb 20 dollárért lizingeltünk egy fa kiságyat, zsenik vagyunk.)
Képek:

Csütörtök délelőtt elsétáltunk az Australian Museumba, mert egyrészt szerettem volna AV-nek is megmutatni, milyen napokban volt részünk P.-vel kettesben, mig ő dolgozott, másrészt pedig mert reméltem, hogy találok egy kis wombatot, mert úgy éreztem, nekem KELL egy Kis Wombat. A KidSpace-ben ezúttal kevesebb időt töltöttünk, mint múltkor, helyette a kicsit idősebb gyerekeknek szánt részlegben tombiztunk és a normál kiállitótermekben. Találtunk egy nagy asztalt, amit tapogatva megismerkedhettünk Ausztrália legveszélyesebb állataival, cápákkal, krokodilokkal, pókokkal, hangyákkal (!). Bekapattuk a kezünket egy vérszomjas krokodillal, benyúltunk egy nyüzsgő hangyabolyba, izgi volt, na... Hazafelé kicsit csöpögött az eső ugyan, de azért mig P. aludt, AV visszasétált a Maritime Museumba, hogy a BigTicket-tel végignézze az összes fellelhető hajót a múzeum területén. Délután sokáig nem tudtunk mit kezdeni magunkkal, majd végül úgy döntöttem, elvezetem AV-t a kinai negyed mélyére, hiszen ott még úgysem járt, féljen ő is egy kicsit. Hazafelé beugrottunk újra a Paddy's Market-re, vettem kis wombatot és egy kis hangyász sünt is, majd szépen hazasétáltunk a zsákmánnyal.
Képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése