Oldalak

2012. július 19., csütörtök

Utolsó kedd

Bár már rég itthon vagyunk, mint egy kivülálló, folytatom az utolsó heti beszámolót...
Kedden a hétfői nagy program után kicsit lazitani akartunk, ezért délelőtt nem mentünk túl messzire, csak a Headland Park-ig, pontosabban a Middle Head-et megkerülve a Chowder bay-ig. Miután leparkoltunk egy kis kávézóval szemben, lesétáltunk a tengerhez, egy gyönyörűszép kis zárt partszakaszhoz. Először játszóztunk egy nagyot, majd kigyalogoltunk a stég végére és mámonyázva tértünk vissza a partra. AV kijelentette, hogy mától ez a kedvenc tengerpartja, én pedig ráhagytam, mert valóban nagyon barátságos, családias kis partocska ez a Chowder bay. Bár én még ki akartam sétálni a Georges Head-ig, AV úgy vélte, az már túl sok lenne P.-nek a jóból, úgyhogy helyette hozott nekem egy poharas kávét és azzal ügyesen befogta a számat. Délutánra meglehetősen ócska idő lett, fújt a szél rettenetesen, úgyhogy az eredetileg tervezett "búcsú a cliff walk-tól" programunknak lőttek. Hogy ne sirjon a szám, azért elmentünk a Watson's bay-ig, hogy lássam, hogy ott is fúj a szél... Odaérve kipattantam a kocsiból, csináltam pár fotót, majd iszkoltam is vissza a menedékbe, mert szó szerint majdnem belefújt a szél az óceánba, olyan erős volt a nyilt terepen. Hazafelé megálltunk a Parsley bay-nél, ami a Chowder bay-hez hasonlóan egy kis kedves, családias tengerpartocska, kis játszótérrel, majd itt hintáztunk, csúszdáztunk sötétedés utánig. (Ez a játszó egyébként a "Hangyás játszó" néven marad meg bennünk bizonyára, a csúszda oldalán ugyanis volt egy felhivás, hogy vigyázat, a közelben Jack jumper ant-ek garázdálkodnak, amiknek a csipése halálos is lehet az arra érzékenyeknek...) Miután már az orrunkig sem láttunk, hazaindultunk és búcsút vettünk az autós Ausztráliától...
Képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése