Oldalak

2012. augusztus 13., hétfő

Plusz egy

A nehezen elalvás mellett ami még zavar most, az az, hogy átrendezte az alvásritmusát.
Eddig ugye 10-kor feküdt, 7 körül kelt és nappal ritka volt, hogy 2 óra alvás előtt felébredt (szinte percre pontosan 2 órát szunyókált), mióta viszont itt vagyunk általában kicsit később kel, mondjuk fél 8-8 között, szóval ráhúz egy fél órát, viszont napközben maximum 1 óra 20 percet alszik, de van olyan is, hogy 40 percet. Vagyis amit megnyertünk a vámon, szinte percre pontosan elvesztettük a réven és nekem nagyon hiányzik az a plusz fél-egy óra napközben, mert igy épp csak elaltatom, belemelegszem valamibe* és már nyanyázik is, hogy újra itt van, fenn van.  

* szerintem ez a legszörnyűbb, ha az embernek gyereke van, hogy részekben él, öt perces etapokban, mindig minden félbemarad, mindig minden heteken-hónapokon át húzódik

5 megjegyzés:

  1. Ja, ez engem is kiborít. Egyébként nem értem hogy tudsz ennyi programot szervezni és még élni is. :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, én nem élek, csak programozom. :D

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is ez a legrosszabb! Mikor várom, h végre elaludjon, mert pl jó volna telefonálni egy jó lelkizőst a barátnőmmel, de 5 percenként hívom vissza, mert akkor rihtig nem alszik... Hogy egy 20 perces tornának nem merek nekilátni...

    VálaszTörlés
  4. Hát meg ha látom, hogy elvan, elkezdek vmit sütni, tuti, hogy fél perc múlva nagyon kellek neki, ha nekiállok vmi komolynak, mig alszik, biztos, hogy 10 perc és felébred, mig ha tengeklengek még várok rá egy órát. :D

    VálaszTörlés
  5. Igen! Ha nekilátok enni, kávézni, sőt ő a cigire extrán érzékeny (ha meggyújtom, fix, h ébred! Pedig napi 1 szálról van szó...) ,akkor biztosan felébred... Amúgy meg órákig ülhetek a gép előtt, mert alszik, mikor épp kiterveltem, h tornászni/gyakorolni/játszani fogunk...

    VálaszTörlés