Oldalak

2012. augusztus 14., kedd

Az idő járása

Meglehetősen igazságtalan vagyok az időjárást illetően amúgy, mert az igaz, hogy 3 hete még minden nap esett az eső valamennyit és több délelőtt ködre vagy erős szélre (és szemerkélő esőre) ébredtünk, de késő délelőttre vagy délutánra eddig mindig kitisztult az ég, sőt, többször volt már, hogy olyan melegem volt, hogy legszivesebben a pólómat is levettem volna és átkoztam az agyam, hogy hosszú farmerben indultam el otthonról.
Persze az is lehet, hogy az évek során átváltottam itteni üzemmódra, mert mikor otthon voltunk és 25 fok volt, én már meg akartam pusztulni.
Hja, igy múlik el a világ dicsősége.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem csak átváltottatok. :-) Sok ismerősöm van, aki megjön 2 év után Afrikából és meg akar fagyni 25 fokban. A másik véglet meg, mikor a karibi barátnőm 1 évet élt Európában, aztán Dél-Amerikába költözve meg akart gyulladni. :-D

    VálaszTörlés
  2. Jó kis csótányok vagyunk, alkalmazkodunk, ahogy kell. :D

    VálaszTörlés