Oldalak

2012. november 17., szombat

Kicsiny világ

A Magyar Napokkal kapcsolatban hivott csütörtökön egy szervező, hogy ha AV úgyis előad majd az elhagyott épületekről, akkor nincs-e kedvem most vasárnap valami Nagykövetséges találkozóra elmenni, hiszen úgyis a közelünkben lesz valahol, mire én csak a vállamat vonogattam, hogy hát, nem is tudom, bár a lelkem mélyén tudtam, hogy igent kéne mondanom és be kéne próbálkoznom, hátha szerezhetnék némi anyagi támogatást az itteni magyaroknak szánt counselling service-mhez, erre most látom, hogy a magyar nagykövet bizony Magyarics Tamás, igen, AZ a Magyarics Tamás, aki azóta doktor lett és akinél én többször vizsgáztam annak idején angol szakon és úgy rémlik, talán nem is utált nagyon. Wow. Felvitte az Isten a dolgát. Mik vannak...

2 megjegyzés: