Oldalak

2012. december 12., szerda

Esős délelőtt

  • P. legújabb őrülete, hogy mindent, amin kicsit is röhögök, el kell mondani Santának, hadd nevessen ő is. Szerinte telefonon fel kéne hivnom és elmondanom, milyen vicces legény is ő. (Mondjuk az, ez tény.)
  • Reggel 8-ig aludtunk, AV már elment, mikor felébredtünk. Nem volt itthon semmi reggelinek való (értsd valami édes izé, fahéjas tekercs, muffin, ilyesmik), úgyhogy elővettem egy Dörmi szeletet (kettő volt, Magyarországról) és előadtam, hogy a Mikulás hagyta itt (ez igy van, elfelejtettem odaadni neki 6-án), mire nem akart bele sem harapni, mig meg nem mutatta az apjának... Szegény ötször végigjárta a lakást, hogy Apaaa, bújj elő!, hiába mondtam, hogy már nincs itthon. (Végül lefotóztam, hogy majd a képet megmutatjuk...) Szipp. 
  • Megfogalmazódott bennem, hogy kéne egy mirohadakonyhaban cimű receptes blog, mert én pl mindig az alapján főzök / sütök, hogy körbenézek a hűtőben, megnézem, mi fog hamarosan lejárni illetve felfedezek a konyhában valamit, amiről úgy érzem, már ezer éve ott áll és szépen nekiállok egy olyan receptet keresni, amihez az adott dologra szükség lesz és gyakorlatilag órákat töltök az életemből azzal, hogy hülyébbnél-hülyébb recepteket vetek el és dobok sutba. Hogy megkönnyitsem a dolgom (önző vagyok, magamnak szeretnék segiteni, hogy a már bevált recepteket egy helyre gyűjtögetem), kéne egy blog, ahol rá lehetne keresni arra, mit lehet a leggyakrabban lejáró / tönkremenő élelmiszerekből (pl: tejszin, gomba, sok natúr joghurt, citrom stb) késziteni könnyen-gyorsan, mert én ezekkel úgy vagyok, hogy megveszem őket, hogy ezt vagy azt csinálok, majd persze elfelejtem és pár nap / hét múlva kétségbeesve loholok normális receptek után, mert az eredetit, ami miatt a cuccokat egyáltalán megvettem, már rég elfelejtettem. Hát igy.  

4 megjegyzés:

  1. Ezt az apázást én sem bírom túl jól, főleg, ha mondjuk egy hétig nem találkoznak, és P. vasárnap is dolgozik, és Léda rendületlenül kiabálja reggel, hogy apaaa...

    A blog jó ötlet, támogatom! :-))

    Ja, és Teljesen Egyértelmű, hogy neked közvetlen telefonkapcsolatod van az Öreggel :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én örülök, ha nem én kellek neki épp és hálistennek most hamar megbékélt, a Dörmi segitett...

      Törlés
  2. No bloghoz kéne kis idő, de szükségem lenne rá, az tuti.

    VálaszTörlés