Oldalak

2012. december 11., kedd

HétközNapok

Tegnap délelőtt vagy 3 órát mászkáltunk a városban, jártunk a Dublin Castle-nél, a Trinity College-nél, a Graftonon és a Nemzeti Könyvtárnál meg Múzeumnál. Mire hazaértünk, nem volt lábam, de nagyon jó volt: sodródtunk a karácsonyi tömeggel, nézelődtünk, beszélgettünk, fotózgattunk.



Ma - bár én be akartam menni a könyvtárba az Énekelgetős Mókára (fél óra összesen, szóval inkább plázázás lett volna belőle, pontosabban az ILAC-ban fellelhető összes kis autó / mozdony / lovacskás körhinta kipróbálása) - P. úgy döntött, autózni óhajt inkább, úgyhogy elmentünk egy közeli játszótérre, a Tranquilla Parkba. A kocsi halál jeges volt, benn is -0,5 fok volt, őrület, mennyi lehetett igy kinn?!
Ja és vasárnap meg ilyet sütöttem a cheesecake mellett:

2 megjegyzés:

  1. Ó ez nem mézeskalács ám, csak olyan linzerszerűség (?):
    12,5 dkg vaj
    5 dkg porcukor
    15 dkg liszt
    kis só
    Összekavarod a vajat + cukrot, hozzá a csipetnyi sós lisztet és összegyúrod. Hűtőbe teszed kicsit, újra összegyúrod, kellhet liszt a szóráshoz, mert ragadni fog, majd kiszúrod és lehet sütni. 180 fokon és nézni kell, mikor jó. Ha kész, érdemes várni a kiszedéssel, mert törik. Aztán már nem.
    A mintákat kis tubusokból nyomtam rá, azt nem én csináltam. :D

    VálaszTörlés