Oldalak

2012. december 3., hétfő

Iszony

Amúgy az is tök jellemző a mostani időszakomra, hogy pénteken úgy döntöttem, lesz ami lesz, én bizony szabad leszek este, elmegyek moziba, egyedül, mert ha nem, kitekerem P. nyakát, kiválasztottam a Great Expectations-t, beültem a szinte teljesen üres moziba, majd döbbenten vettem észre, hogy a film 60%-át nem értem. Kurvaszar volt. Sőt. Annál is kurvaszarabb. Ha nem ismertem volna a sztorit, komolyan azt sem tudtam volna, mikor mi történik, annyira nem kaptam el a fonalat. Én már majdnem sirtam, eskü. Elképzeltem, hogy jön a világvége, pánik, orditozás, ijedelem - és én baszki azért nem tudom megmenteni a gyerekemet, mert Nem Értem Mit Mondanak Körülöttem. Teljesen bepánikoltam, úgy éreztem, hazamegyek a filmről és elkezdek csomagolni, irány Magyarország, ahol legalább értem, mit motyognak, visitanak körülöttem. A maradék életkedvem is elszállt, komolyan. Az ügyvédet, Miss Havisham-ot szó szerint, tisztán értettem végig, a főszereplőt és a barátját úgy nagyjából, de a többi szereplő mondanivalójára csak tippjeim voltak... Borzalom.


Oké, ez a trailer nem túl jó, mert ezt érteni, de szemléltetni akartam a film hangulatát is, ami dettó nem volt túl lélekemelő, miért is lett volna, hát én választottam... 

Amúgy meg ennyien voltunk, ni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése