Oldalak

2012. december 13., csütörtök

Na

Végül csak 2 órát volt MR, mert P. totál bezizzent, hogy nem érti, mi folyik körülötte... Egy idő után csak durcásan tologatta az autóit és nem szólt egy szót sem, biztos, ami biztos alapon. Lehet, hogy a legalapvetőbb dolgokat (pl hagyd abba; gyere ide; autózzunk stb) ezentúl angolul ÉS magyarul is elmondom neki, hogy szokja a legfontosabb dolgokat, mert látványosan szenvedett, hogy nem tud kommunikálni.
Amúgy megvettem a karácsonyi ruciját, ebben a kis horror szerkóban* fogja várni Santa-t:
* mindig rettentő félelmetesnek tartottam, ha egy kicsi gyerekre öltönyt adnak, mert szerintem annyira természetellenes, mindig az jut eszembe róla, mikor az Állattemető végén jön a gyerkőc szikével a kezében és Gyilkolni vágyik; de ez a mellény szerintem tök aranyos, persze lehet, csak a beltartalom miatt érzem igy...

19 megjegyzés:

  1. Szerintem csinos! Kis úriember.

    VálaszTörlés
  2. Akartam vmit kérdezni ma egy írtől - de nem jött össze, mert elrángatta a főnöke - szóval kérdezem tőled. Azt olvastam vhol, hogy az angolszászok sütit, meg tejet tesznek ki Santa-nak. Kivéve az íreket, mert ők whiskey. Ez igaz?

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk a feje hozzá igencsak horrorosra sikerült. :D

    Háááát, az igazság az, hogy mi "kemény" ireket nem ismerünk, csak kedvesrendes gyerekeseket és ők tejet tesznek ki, bár lehet csak azért, mert az gyerek-kompatibilis. :) De komolyan nem tudom, bár szerintem kicsit meredek a dolog, lehet valami angol találta ki, hogy cikizze az irek piaszeretetét. :D

    VálaszTörlés
  4. Amúgy most látom, jó, hogy irtam, hogy nincs telefon csak a kocsiban haha, hát ez egy kivételes eset volt, mert nagyon sirt, hogy nem akarja felvenni az inget és úgy tudtam csak rávenni, hogy felpróbálja jó-e a méret, ha megigértem, hogy lefotózom a telefonnal. Le is fotóztam, de szar lett, úgyhogy a sima géppel is lefotóztam, de a telefon meg a kezében maradt, mert megnézte, hogy VALÓBAN rossz lett az első fotó... :D

    VálaszTörlés
  5. annyira hasonlít egy színészre, de az istennek nem jövök rá, hogy ki az:)

    VálaszTörlés
  6. Múltkor azt mondta rá egy barátnőm, hogy olyan, mint a fiatal Hugh Grant. :D Hát nem tudom... :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is rá emlékeztetett, meg az Artúr királyos csávóra, de neki nem tudom a nevét.

      Törlés
  7. nem, nem, valaki másra hasonlít, de nagyon, már rá is kerestem arra, akire gondolok, de tévedtem, szóval így nehéz megtalálni, hogy nem tudom mi a neve;)

    VálaszTörlés
  8. itt van egy kicsi Hugh Grant, hát nagyon nem:

    http://www.blameitonthevoices.com/2009/02/before-they-were-famous.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha így néztek ki a színészek fiatalon, akkor esküszöm, megéri felnőni. még sokminden lehet belőlem, belőlük is lám, mi lett. :)
      olyan kis aranyosan bénák.

      Törlés
    2. most értem sean Connery-hez masnis sapkában, ó-ó. köszönöm a figyelmet.

      Törlés
    3. Kurt Cobain milyen kis cuki-vidám volt

      Törlés
    4. nem is beszélve marilyn manson-ról. :)

      Törlés
  9. Ó, de kis szívtipró már most :-))

    VálaszTörlés
  10. :)) Basszus, találjátok már ki, kire hasonlit, azóta ezen gondolkozom. :D szerintem senkire amúgy. Néha filózom azon, hogy úristen, ebből a gyerekből egy van a világon és ez NEKÜNK köszönhető. Tök vicces.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egyre jobb. :))) Életben nem hallottam erről a paliról. :D De örülnék, ha rá hasonlitana felnőttként. :)))

      Törlés
    2. nem, nem. majd rájövök egyszer, de még nem sikerült.

      "Néha filózom azon, hogy úristen, ebből a gyerekből egy van a világon és ez NEKÜNK köszönhető." - hát ez már csak így van a gyerekekkel. engem mondjuk nem az egy van belőle gondolata szédít,hanem inkább ahogy ezek a gyerekek létrejönnek, meg hasban nőnek, meg kijönnek onnan és aztán bankárok lesznek, az egész elképesztő.az élet egy csoda:D

      Törlés
    3. (ez az, megvan: aki ilyeneket posztol a Facebook-on, az folyamatosan el van ragadtatva ettől)

      Törlés