Oldalak

2012. december 13., csütörtök

Kilátás

Voltunk ma P.-vel benn a Cégnél ebédelni (AV megsajnált hehe) és bár P. egy falatot sem volt hajlandó enni (a mindig joker rizs például sárga volt és az nem tetszett neki, a rántott hús bundája meg túl borsos volt, ezért azt leszedtem, de magában nem akart csak húst enni stb stb mindennel szemben volt valami kifogása), én azért jól belaktam. Tök jó, mert ilyenkor ki tudok próbálni egy rakás ételt, amire máshol nincs lehetőségem és meg tudom állapitani, hogy no, ezentúl sem fogok szusit / tengeri biszbaszokat / egzotikus ételeket rendelni az éttermekben (már ha járnánk éttermekbe), mert nem izlenek. Bevallom, nincs valami kifinomult izlésem, nem szeretem ezeket a gyanús dolgokat, hiába előkelőek, szerintem szimplán szarok.
Ebéd után felmentünk a 11.-re és mig a fiúk billiárdoztak, én lefotóztam a két régi lakásunkat.
Egyik:

Másik:
Mindig elcsodálkozom, milyen közel laktunk / lakunk a tengerhez légvonalban. Vicces. Who knew? 

3 megjegyzés:

  1. én a fél karomat odaadnám egy kis sushiért...

    VálaszTörlés
  2. ja és ezt ismered?

    http://hataratkelo.blog.hu/2012/12/13/nem_voltak_almaim_de_remenykedtem

    VálaszTörlés
  3. Nekem egyelőre nem jött be, mindig lelkesen eszem 1-2-t, mert mindig elfelejtem, hogy nem szeretem.

    Pont ezt az egyet olvastam Irországról. :))) Amúgy nem szoktam, de tegnap este kinn volt az index főoldalán és elolvastam. Kb igaz amúgy, kivéve, hogy a 18-19 évesek nem azért tologatnak babakocsit, mert szuperek a családi ellátások (ha-ha-ha), hanem mert nincs abortusz, mert ez van a köztudatban, hogy a minimum gyerekszám 5-6 és mert nem csinálnak akkora ügyet a terhességből / babázásból, mint mi. (lásd sok a gyerek)

    VálaszTörlés