Oldalak

2013. január 4., péntek

Ez lesz az első, ez a szomorú szám...

No szóval a 2012-es év utolsó és a 2013-as év első napjai elég furcsán teltek.
30-án este jöttünk meg, a 31-e délelőtt azzal ment el, hogy mi itthon P.-vel játszottunk, AV megcsináltatta a kereket, AV anyukája meg felettünk tötyörgött, hogy be kéne menni a városba vásárolni ezt-azt a többi unokának, de jaj, előtte még elszivok egy cigit, no még egyet, no még egyet, no még egyet, no mindenestre 11ig tökölt, majd mint már irtam, dél körül mi vittük be őt a központba, mi meg beugrottunk a Magyar boltba ecetért meg grizért (egyik sem volt létkérdés, főleg nem Szilveszterkor, de kellett vmi indok, miért megyünk). Fél 1-kor hazaértünk, én összedobtam egy szalonnás-cukkinis-ricottás valamit a sütőben, majd P. fél 2-kor már durmolt. Mikor felkelt, fél óra alatt sütöttem egy kis aszalt gyümölcsös kekszet, majd fél 5 felé kiautóztunk hármasban a Poolbeg-hez és utána beugrottunk vásárolni a Tescoba. Hogy az este hogy telt, azt már leirtam: én magamban puffogtam, AV valami hülyeségen megsértődött, AV anyukája meg 4 óra alatt főzött valami vacsorát, amit már csak akkor tudtunk megenni, mikor P.-t fürdetni kellett volna vinni, király volt, na. Este képeket nézegettünk, hármasban koccintottunk, majd 1 körül lefeküdtünk. (Körülöttünk totális hullaszag és csend honolt, sehol egy buli, sehol egy petárdaszó, semmi (hálistennek teszem hozzá). No jó hazudok, 8kor volt egy kis tűzijáték, amit az erkélyünkről végig tudtunk nézni, mert a St Stephen's Green közelében volt valahol, de negyed óra volt az egész és elég kicsike... Mint olvastam, 2007 óta ez volt az első tűzijáték a városban (óóóó), ez is csak azért szerintem, mert most Irország vette át az EU elnökséget.)
Január elseje a szilveszterhez képest elég jól indult: délelőtt hármasban elautóztunk Bray-be sétálni, mert szépen sütött a nap, ámbár 1-2 fok volt csak; majd délután playground crawl-t rendeztünk: először elmentünk a Tranquilla parki játszótérre, majd onnan a Palmerstown Parkba. Jó későn értünk haza, már zárták a játszót, mikor elindultunk.
Szerdán délelőtt elugrottunk a Tescoba vásárolni, hogy AV anyukája nyugodtan pakolhasson, majd mikor megjöttünk, főztem egy bolognait, megebédeltünk, én elvittem P.-t aludni, ők ketten meg elindultak a reptérre. Mivel kész lett a kocsink, AV visszavitte a kölcsönautót és elhozta a sajátunkat, fél 6-ra haza is ért... Este kimentünk a Poolbegre, hogy P. kipróbálhassa a megszejelt autót és innentől kezdve visszatértünk a rendes kerékvágásba.
Csütörtökön délelőtt P.-vel könyvtárban jártunk, ahol nagyon szépen viselkedett. Toddler happy hour volt, azaz ki volt pakolva pár autó, mozdony, miegymás a könyvek közé és a gyerekek szabadon játszhattak egymással és a játékokkal is, királyság volt. P. nem lökött el senkit, ha valaki ki akarta kapni a kezéből a játékot, amivel éppen játszott, szoritotta, mint a mókuscickány a makkot, de cserébe ő sem támadott le senkit semmilyen cuccért, egyszóval illedelmes és jó kisfiú volt, büszke voltam rá.
Ma délelőtt a St. Stephen's Green-i játszóig sétáltunk, az idő teljesen tavaszias: az ir gyerekekről lekerültek a kabátok, pulóverben vagy pólóban (!) nyomják és rettenetesen köhögnek, de ez van, igyekszem nem felcseszi az agyam ezen a dolgon idén (is), ki tudja, meddig élvezhetjük még itt ezt a fertőt.

3 megjegyzés:

  1. Húúúú, most a mókuscickány szón kattogok 10 perce... Miért hittem én azt, hogy a motkány az a mókuspatkány rövidítése? Mikor mókuspatkány nem is volt...
    Pedig általánosban mindig tudni akartam milyen volt a mókuscickány. Erre bejön az Ice Age, meg a motkány és nem esik le, h az egy mókuscickány.... Ááááh!
    (Sorry, pms-em van, meg cunami a gyerekem, azért írok ilyen agyhalott kommenteket litánia terjedelemben...)

    VálaszTörlés
  2. Haha most megneztem, scrat angolul, vagyis tenyleg patkany. :D :D En vegig azt hittem, cickany.

    VálaszTörlés
  3. De mi a cickány angolul?
    Bizti cickány, mert mókuspatkány nincs is...

    VálaszTörlés